Šis pareiškimas parodė, jog „Facebook“, konkuruojanti su tokiomis platformomis kaip „TikTok“, „Clubhouse“ ir „Google“ priklausanti „YouTube“, didina pastangas pritraukti daugiau kūrėjų ir juos išlaikyti.
„Norime sukurti geriausias platformas, kuriose milijonai kūrėjų galėtų užsidirbti pragyvenimui“, – parašė M. Zuckerbergas savo puslapyje „Facebook“ tinkle.
„Taigi kuriame naujas programas, į kurias iki 2022 metų pabaigos investuosime daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių ir pagal kurias kūrėjams bus atlyginama už puikų turinį, kurį jie kuria „Facebook“ ir „Instagram“ platformose.“
Jis pažadėjo netrukus pateikti daugiau informacijos.
„Facebook“ ir kitos internetinės platformos menininkams ir kitiems kūrėjams suteikia sceną, kurioje jie gali užsidirbti pragyvenimui iš sekėjų, o technologijų bendrovės kartu gali užsidirbti iš reklamos arba elektroninės prekybos.