Pirmoji studijos siūloma pramoga yra virtualios realybės pabėgimo kambarys „Rodent People: Origins“, kuriame žaidėjai užsidėję virtualios realybės akinius patampa bioniškai modifikuotais peliukais, uždarytais kalėjimo celėje. Jų tikslas yra iš ten pabėgti bei išsiaiškinti, kaip iš viso jame atsidūrė. „Kiečiausias dalykas yra tas, kad visi žaidėjai dalinasi ta pačia fizine erdve ir vienas kitą mato kaip peliuką jų realių kūnų vietoje. Jie laisvai vaikšto po erdvę, dalinasi virtualiais daiktais, mėtosi sūriu ir taip visiškai užmiršta, kad yra žaidime.“ – priduria T.Tumosa.
Paklaustas, kodėl nusprendė sukurti virtualų pabėgimo kambarį, T.Tumosa paaiškina, kad tokiu būdu galima supažindinti žmones su virtualia realybe per jiems pažįstamą prizmę. „Pastebėjau, kad Lietuvoje gana populiaru su draugais nueiti į pabėgimo kambarį siekiant papramogauti, tačiau, išbandęs keletą jų supratau, kad jie visi yra daugmaž vienodi – atrakink spyną, įvesk kodą, išspręsk rebusą. Virtualios realybės pabėgimo kambaryje galima sukurti žymiai įdomesnių užduočių ir galvosūkių. Tai pamasčiau, kad kodėl gi man jo nesukūrus? Tokiu atveju, galima populiarinti virtualią realybę per žmonėms pažįstamą veiklą. Dauguma mūsų klientų yra pabėgimo kambarių fanai, kurie dažniausiai nėra bandę virtualios realybės, bet greitai pagauna kampą ir bando ištrūkti kaip iš bet kurio kito pabėgimo kambario.“