Užbaigus sandorį, „Panasonic“ taps vienintelė „Blue Yonder“ savininke. Šiuo metu japonų bendrovė valdo 20 proc. amerikiečių įmonės akcijų.
Jei bus gautas reguliavimo institucijų patvirtinimas, sandoris taps vienu didžiausių įsigijimų „Panasonic“ istorijoje.
„Blue Yonder“ turi daugiau nei 3 tūkst. klientų visame pasaulyje, įskaitant tarptautines bendroves „Walmart“ ir „Coca Cola“, taip pat įvairias oro linijų bendroves ir kurjerių tarnybas, tokia kaip „FedEx“.
„COVID-19 pandemija labai padidino intelektinių, autonominių ir išmanių tiekimo grandinių poreikį“, – pažymėjo „Panasonic“ savo pranešime, atkreipdama dėmesį į tai, jog dėl karantino priemonių smarkiai išaugo tiekimo poreikis.
Pasak bendrovės, susijungimas leis perimti „pažangiausią“ patirtį dirbtinio intelekto technologijų srityje.
Gamintoja pažymėjo ketinanti siekti sumažinti atliekų kiekį tiekimo grandinėse.
Ji taip pat atkreipė dėmesį į Arizonos valstijose įsikūrusios „Blue Yonder“, vykdančios veiklą nuo 205 metų, „lanksčią ir prisitaikančią verslo kultūrą“.