Tokios prekės ženklo vartotojų bendruomenės turi nemažai privalumų ir leidžia vartotojams greičiau išspręsti kylančius klausimus, gauti naudingos informacijos ir pasidalinti savo patirtimi su kitais.
Tokia pagalba įrenginių savininkams itin naudinga pandemijos akivaizdoje – visą reikalingą informaciją patogioje platformoje jie gali gauti nuotoliniu būdu.
Tokiu tikslu metų pradžioje pradėjo veikti ir lietuviškas „Samsung Community“ bendraminčių forumas internete, kurio nariai gali sužinoti visas prekės ženklo naujienas, gauti ekspertų ir kitų vartotojų patarimų, dalyvauti diskusijose.
Lietuviškas „Samsung Community“ bendraminčių forumas internete yra pasiekiamas paspaudus šią nuorodą.
Norint dalyvauti bendruomenės diskusijose, pateikti savo klausimus tereikia puslapyje susikurti vartotojo paskyrą. Skaityti forume pateikiamą informaciją gali ir neregistruoti vartotojai.
„Samsung Community“ bendraminčių forume galima rasti informacijos susijusios su išmaniaisiais telefonais, jų mobiliosiomis programėlėmis, planšetiniais kompiuteriais, dėvimaisiais įrenginiais, televizoriais, garso ir vaizdo technika, buitine technika, kompiuteriais ir IT produktais, aksesuarais ir išmaniaisiais namais.
Šioje platformoje vartotojams pateikiama visapusė pagalba – galima ne tik diskutuoti forume, skaityti straipsnius ir naujienas apie „Samsung“ produktus, tačiau taip pat rasti ir vaizdo įrašus, kuriuose pateikiamos instrukcijos, kaip išnaudoti visas įrenginių galimybes.
Anot Ligos Bites, „Samsung Electronics Baltics“ komunikacijos vadovės Baltijos šalims, šiandien žmones į bendruomenes burtis paskatina ne tik bendri pomėgiai, profesiniai ar laisvalaikio interesai, bet ir tam tikro prekės ženklo produktų naudojimas.
Tokios prekės ženklo bendruomenės vartotojams padeda greičiau išspręsti praktines su vieno ar kito produkto naudojimu susijusias problemas, gauti naudingų patarimų ir suteikia galimybę pasidalinti savo patirtimi.
„Kai naudojatės to paties prekės ženklo telefonu, kaip ir kitas žmogus, jums tai suteikia šį tą bendro – galite pasidalinti patarimais, galbūt gauti atsakymą į rūpimą klausimą dėl įrenginio naudojimo, jo funkcionalumų.
Šiam bendrumui suteikus patogią platformą, galima vienoje vietoje sutelkti tūkstančių vartotojų patirtį, padėti jiems greičiau rasti atsakymus į rūpimus klausimus ir sužinoti apie prekės ženklo naujoves, o prekės ženklui sukurti artimesnį ryšį su savo vartotojais.
Bendrovei „Samsung“ taip pat labai svarbus vartotojų saugumas, todėl ši platforma leidžia žmonėms gauti ekspertinius atsakymus į jiems rūpimus klausimus nuotoliniu būdu“, – sako Liga Bite, „Samsung Electronics Baltics“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims.
L.Bites teigimu, prisijungus prie šios bendruomenės, nebereikia atsakymų į rūpimus klausimus ieškoti skirtinguose interneto forumuose, kuriuose pateikiami patarimai gali būti pernelyg bendri ir nebūtinai aktualūs konkretaus įrenginio modelio naudotojams.
Taigi, prekės ženklo bendruomenės taupo vartotojų laiką ir leidžia problemas išspręsti efektyviau.
„Samsung Community“ bendraminčių forume vartotojai gali gauti konkrečiai su jų naudojamu įrenginiu susijusią pagalbą bei informaciją – nuo to, kaip pakeisti vieną ar kitą konkretaus telefono modelio nustatymą, iki to, kaip tinkamai prijungti skalbimo mašiną ar indaplovę. Svarbu tai, kad informacija ir patarimais forume dalinasi tiek mūsų ekspertai, tiek patys bendruomenės nariai, todėl į rūpimus klausimus galima gauti patikimus ir išsamius atsakymus“, – sako L.Bite.
Be to, forume taip pat galima praplėsti savo žinias išmaniųjų technologijų srityje – rasti naudingos informacijos apie tai, kaip išnaudoti visus įrenginių funkcionalumus, pasinaudoti papildomomis jų galimybėmis, prailginti prietaisų naudojimo laiką.
Platformoje naudinga informacija pateikiama ne tik forumo įrašų ar straipsnių, bet ir trumpų vaizdo įrašų formatu.
Pavyzdžiui, tokiuose vaizdo įrašuose išsamiai pademonstruojama, kaip pakeisti išmaniojo laikrodžio dizainą ar kaip, pasinaudojant specialia įrenginio funkcija, rasti pamestas ausines.
„Be abejo, tokia vartotojų bendruomenė papildomą vertę atneša ir pačiam prekės ženklui – leidžia greičiau identifikuoti ir pašalinti galimus trūkumus, tobulinti produktus atsižvelgiant į vartotojų atsiliepimus.
Galimybė greičiau gauti pagalbą ir išspręsti tam tikras problemas taip pat didina vartotojų pasitenkinimą ir lojalumą bei prekės ženklo žinomumą“, – pažymi L.Bite, „Samsung Electronics Baltics“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims.