Remiantis svetainės „DownDetector“ duomenimis, pirmieji vartotojų pranešimai apie ryšio nesklandumus buvo pradėti fiksuoti apie 11 val., o nuo 11 val. 30 min. ėmė eksponentiškai augti. Apie sutrikimus daugiausia buvo pranešama Europoje ir Japonijoje.
Pastebima, kad sutrikimai daugiausia sutinkami naršyklinėje „Messenger“ versijoje, o telefono programėlėje jie buvo retesni. Vis dėlto vėliau nesklandumai pasireiškė ir ten.
Toje pačioje svetainėje buvo pranešama ir apie kitų kompanijos „Facebook“ siūlomų paslaugų sutrikimus – socialinio tinklo „Facebook“ ir „Instagram“, o tai pat verslams skirto „Workplace“ ir „WorkChat“.
Susiduriant su tokiomis problemomis, lrytas.lt rekomenduoja išbandyti paslaugų veikimą atitinkamose programėlėse telefone ar planšetiniame kompiuteryje – skundų apie sutrikimus mobiliosiose platformose bent šįkart buvo pastebima kurk as mažiau.
Apie 15 val. 45 min. paslaugų veikimas buvo atstatytas.