Virtualus asistentas Simas yra pasirengęs pateikti bendrinę informaciją, susijusią su žemės mokesčio, individualios veiklos ir verslo liudijimų, baudų sumokėjimo temomis, o ateityje temų skaičius bus plečiamas. Gyventojai turi galimybę ne tik rinktis iš Simo pateiktų potemių ar klausimų, tačiau ir užmegzti realų pokalbį, t. y. parašyti savo klausimą, suformuotą net ir netaisyklinga šnekamąja kalba, natūraliai palaikyti pokalbį. Virtualusis asistentas mokosi iš pateikiamų klausimų – dirbtinio intelekto pagalba rinkti ir analizuoti informaciją, kol galės pateikti tinkamiausią atsakymą realiuoju laiku, o užklausos gali būti atsakomos ne tik raštu, tačiau ir internetine nuoroda, vaizdine medžiaga ar persiunčiamu failu.
„Kurdami virtualų asistentą siekiame pagerinti gyventojų konsultavimo kokybę – jis turėtų padėti mokesčių mokėtojams greičiau ir lengviau gauti bendro pobūdžio informaciją aktualiomis mokesčių temomis visą parą, neribojant klausiančiųjų skaičiaus. Tikimės, jog tai sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – teigė VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis.
Šiais metais VMI jau suteikė daugiau nei 900 tūkst. konsultacijų telefonu, dar beveik 31 tūkst. paklausimų buvo atsakyta raštu.