JK Kultūros, žiniasklaidos ir sporto departamentas pranešime teigė, kad naujoji institucija – Skaitmeninių rinkų tarnyba – „reguliuos šiuo metu rinkoje dominuojančių platformų, tokių kaip „Google“ ir „Facebook“, elgesį“.
Steigiant šią tarnybą siekiama užtikrinti, kad vartotojai ir smulkusis verslas nebūtų diskriminuojami, tvirtino departamentas.
Liepą JK Konkurencijos ir rinkų tarnyba (CMA) pareiškė, kad dabartiniai įstatymai nėra veiksmingai, todėl reikalingas naujas didžiųjų interneto bendrovių veiklos reglamentavimas.
CMA palaikė naujos tarnybos steigimą, tačiau nesiėmė tiesioginių veiksmų prieš „Google“ ar „Facebook“.
CMA duomenimis, 2019 m. apie 80 proc. visų D.Britanija iš skaitmeninės reklamos gautų pajamų nukeliavo į „Google“ ir „Facebook“ kišenę.