Tiriama bus grafinė reklama internete, kurią sudaro vaizdo įrašai, diagramos ar paveiksliukai, o ne tik tekstas. Tokios reklamos internete rinka Italijoje pernai siekė 1,2 mlrd. eurų ir sudarė didžiąją dalį žiniasklaidos pajamų.
Reguliuotojai teigė tirsiantys tai, kaip „Google“ renka didžiulį kiekį duomenų, ir šitaip užkerta kelią efektyviai konkurencijai“.
Pasak tarnybos, „Google“ elgesys daro poveikį ne tik konkurentams versle, bet ir vartotojams.
„Konkurencijos trūkumas gali sumažinti interneto portalų išteklius, skiriamus turinio kūrėjams ir redaktoriams, o tai sumažina galutiniams vartotojams prieinamo turinio kokybę“, – sakoma pranešime.
Praeitą savaitę JAV vyriausybė padavė į teismą „Google“ dėl „neteisėtos monopolijos“ internetinės paieškos ir reklamos rinkoje. Tai gali baigtis galimu priverstiniu „Google“ išskaidymu į kelias mažesnes bendroves.