„Tele2“ ketvirčio rezultatai: ryšio paslaugų poreikį augino nuotolinis darbas

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ trečiojo ketvirčio rezultatams įtakos turėjo augantys nuotolinio darbo įrangos pardavimai ir kylantis ryšio paslaugų vartojimas, teigiama pranešime spaudai.

 2020 m. ketvirtį įmonės klientai išnaršė 41,2 proc. daugiau duomenų – 59,2 tūkst. TB.<br> 123rf nuotr.
 2020 m. ketvirtį įmonės klientai išnaršė 41,2 proc. daugiau duomenų – 59,2 tūkst. TB.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 20, 2020, 11:10 AM, atnaujinta Oct 20, 2020, 12:07 PM

„Po karantino, netikėtai pakeitusio darbinį ir asmeninį gyvenimą, daugelis žmonių vis dar dirba nuotoliniu būdu. Pasikeitę įpročiai ir didesnis ryšio paslaugų bei įrangos poreikis skatino mūsų augimą. Be to, matome, kad ir ekonomika atsigavo gerokai greičiau nei buvo galima prognozuoti“, – sakė įmonės generalinis direktorius Petras Masiulis.

Hibridinis darbas – derinant darbą iš ofiso ir nuotoliniu būdu – daugiausia įtakos turėjo mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Palyginus su analogišku laiku praėjusiais metais, trečiąjį 2020 m. ketvirtį įmonės klientai išnaršė 41,2 proc. daugiau duomenų – 59,2 tūkst. TB.

Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo ir populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 188 tūkst., o tai yra 15 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Operatoriaus tinkle šį ketvirtį buvo kalbėta 11 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso klientai trečiąjį šių metų ketvirtį telefonu prakalbėjo daugiau nei 1,2 mlrd. minučių.

Bendrovės pajamos pirmąjį 2020-ųjų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 8,9 proc. ir siekė beveik 71 mln. eurų.

2020 m. trečiąjį ketvirtį EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža siekė 37,3 proc. Tai sudarė 26,02 mln. eurų – 14,2 proc. daugiau nei 2019 m. tą patį ketvirtį.

2020 m. trečiąjį ketvirtį įmonės paslaugomis naudojosi 1,9 mln. gyventojų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo beveik 10 proc. ir pasiekė 219 tūkst.

Sparčiam verslo klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo ir toliau plečiamas paslaugų spektras. Pavyzdžiui, nuotoliniam darbui pritaikyti ir personalizuoti smulkiam ir vidutiniam verslui skirti planai bei kiti sprendimai.

Į ryšio kokybės gerinimą trečiąjį 2020 m. ketvirtį įmonė investavo 2,6 mln. eurų. Bendrovė ir toliau orientuojasi į 4G+ tinklo plėtrą, kuris operatoriaus tinkle dengia 86 proc. Lietuvos teritorijos. Tuo tarpu šio operatoriaus 4G mobiliojo ryšio tinklas dengia 99 proc. šalies teritorijos.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1367 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. RRT ataskaitos duomenimis, pagal stipriausią ir vidutinio stiprumo signalus, šio operatoriaus 4G ryšio aprėptis Lietuvoje yra plačiausia.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.