„Essilor Luxottica“ ir „Facebook“ sujungs jėgas kurdami išmaniuosius akinius

2020 m. rugsėjo 17 d. 16:17
Lrytas.lt
Akinių lęšių ir akinių nuo saulės gamintoja „Essilor Luxottica“ pranešė apie partnerystę su tarptautinių socialinių tinklų ir technologijų milžine „Facebook Inc.“, kurios tikslas – sukurti naujos kartos išmaniuosius akinius.
Daugiau nuotraukų (1)
Bendrovė šio sandorio finansinių sąlygų neatskleidė, tačiau pareiškė, jog tai bus ilgametė partnerystė.
Skelbiama, kad pirmasis „Ray-Ban“ prekės ženklo produktas turėtų pasirodyti 2021 metais.
„Jis apjungs savyje tai, kas geriausia iš abiejų pasaulių – naujausių technologijų ir mados stilių“, – teigiama „Essilor Luxottica“ pranešime spaudai.
„Essilor Luxottica“ susikūrė susijungus Prancūzijos „Essilor International“ ir Italijos „Luxottica Group“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.