Bendrovės „Garmin“ įdiegta „Garmin Connect“ taikomoji programa keletą dienų neveikė, ja nebuvo galima naudotis kaip ir pagrindiniu puslapiu bei skambučių centro paslaugomis. Nors bendrovė patvirtino, kad ji tapo kibernetinės atakos taikiniu, buvo oficialiai pareikšta, kad operatyviai nustačius ir pašalinus sutrikimus, nebuvo padaryta įtakos, kuri būtų susijusi su klientų duomenims arba „Garmin Pay™“ pateikiama informacija. Be to, tai neturėjo įtakos „Garmin“ produktų funkcionalumui, išskyrus galimybę naudotis interneto prieiga.
„Garmin“ dėkoja klientams už kantrybę ir supratingumą, rašoma pranešime spaudai.
Lrytas.lt primena, kad praėjusį ketvirtadienį „Garmin“ patyrė programišių ataką, ir didelė dalis kompanijos saugomų duomenų buvo užšifruota, už atšifravimo raktą reikalaujant 10 milijonų JAV dolerių išpirkos.