Registrų centro Informacinių technologijų centro vadovas Mantas Rameika sako, kad e.sveikatos duomenų bazė labai didelė, todėl procesas gali užtrukti kelias dienas.
„Registrų centro komanda dirbo visą savaitgalį, per naktį, deja, užstrigome paskutiniame žingsnyje, bandysime kreiptis į gamintoją pagalbos“, – LRT radijui sakė Registrų centro atstovas.
„Kalbam apie dienas. Jeigu būtų duomenų bazė mažesnė, būtų galima greičiau tai padaryti, bet dabar kiekvienas pajudinimas trunka dienomis“, – aiškino jis.
Tačiau M. Rameika įsitikinęs, kad „situaciją dar galima pataisyti, yra tik laiko klausimas“.
„Turime atsargines kopijas ir manome, kad jos yra geros. Tiesiog atstatinėjant į produkcinę sistemą, lūžtame ties paskutiniu žingsniu“, – teigė jis.
E. sveikata dar neveikia: užstrigę ties paskutiniu atkūrimo žingsniu
Registrų centro atstovas spaudai Mindaugas Samkus sako, kad e. sveikatos sistemos atkūrimo darbai yra ties paskutiniu žingsniu.
„Registrų centro komanda visą savaitgalį tęsė e. sveikatos sistemos atkūrimo darbus. Šiuo metu esame užstrigę ties paskutiniu atkūrimo žingsniu – sistemos integralumo tikrinimo ir testavimo. Sistema yra didelė, kompleksiška, todėl kiekvienas žingsnis užtrunka“, – Eltai sakė M. Samkus.
Anot jo, atsarginės duomenų kopijos turimos.
„Jos yra geros, ten duomenys yra išsaugoti. Tik atkurdami tuos duomenis į sistemą užstringame paskutiniame žingsnyje. Esame tikri, kad situaciją tikrai galima pataisyti, tik laiko klausimas, kada“, – teigė jis.
Po Vilniuje vykusios liūties praėjusio pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to buvo sutrikusi daugelio įmonės valdomų sistemų veikla.