Mobiliojo ryšio operatorius įvertino pusmečio rezultatus: augimas ir skaitmeninimo proveržis

2020 m. liepos 17 d. 10:40
„Telia“ pajamos per šešis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačių laikotarpiu pernai, išaugo 4,5 proc. – iki 189,3 mln. eurų. Pusmečio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, padidėjo 5,2 proc. – iki 66,3 mln. eurų. Grynieji pinigų srautai per pirmąjį pusmetį išaugo 53 proc. – iki 45,3 mln. eurų.
Daugiau nuotraukų (1)
Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti tuo pačiu laikotarpiu pernai, telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas teikiančios kompanijos pajamos didėjo 5,6 proc. ir siekė 97,1 mln. eurų. Įmonės ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, per metus išaugo 6,7 proc. ir sudarė 33,3 mln. eurų.
Grynasis operatoriaus veiklos pelnas tiek per pirmąjį pusmetį, tiek antrąją šių metų ketvirtį mažėjo atitinkamai 2,9 proc. – iki 23,9 ir 11,5 proc. – iki 11,4 mln. eurų. Tai lėmė didesnės nei pernai metais paskaičiuotos pelno mokesčio sąnaudos.
„Pasaulinė pandemija ir tris mėnesius Lietuvoje trukęs karantinas buvo pagrindiniai veiksniai, kurie darė įtaką mūsų verslui. Nepaisant uždarytų prekybos salonų, kritusių tarptinklinio ryšio pajamų ir didelės nežinios, ne tik patys operatyviai prisitaikėme prie iš esmės pasikeitusių sąlygų, bet ir reikšmingai prisidėjome prie Lietuvos žmonių, institucijų ir verslo skaitmeninimo ir kovos su pandemijos poveikiu“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Dan Strömberg.
Pranešime spaudai teigiama, kad didelę įtaką įmonės rezultatams turėjo sprendimų verslui poreikio augimas. Kompiuterinės debesijos ir viešojo sektoriaus skaitmeninimas pirmąjį pusmetį IT paslaugų pardavimus išaugino 24,4 procento. Su Informacinės visuomenės plėtros komitetu pasirašyta 1 mln. eurų vertės trejų metų sutartis dėl Lietuvos debesijos paslaugų diegimo ir integravimo.
Darbas, mokslas ir pramogos namuose lėmė ir dviženklį TV paslaugų augimą. Pirmąjį šių metų pusmetį pajamos iš išmaniosios TV paslaugų pardavimo augo 18,3 proc., o palyginami mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai pakilo 6,1 procentais.
„Telia“ išmaniosios televizijos klientų skaičius pirmąjį šių metų pusmetį per metus padidėjo 5,1 proc. – iki 249 tūkst., judriojo ryšio paslaugų klientų skaičius augo 3,8 proc. – iki 1,35 mln., o šviesolaidinio interneto vartotojų skaičius kilo 2,1 proc. – iki 292 tūkstančių.
Įrangos pardavimai antrąjį šių metų ketvirtį per metus augo 10,6 proc., o per šešis mėnesius – 2,5 procento. Papildomi 2,8 mln. pajamų buvo gauti laimėjus Nacionalinės švietimo agentūros skelbtą kompiuterių mokykloms konkursą.
Duomenų vartojimas pastarąjį ketvirtį išaugo 71 proc., prakalbamų minučių skaičiaus – 28 proc., o tarptautinių skambučių – 15 procentų.
Per karantiną uždarytuose pagrindiniuose penkiuose operatoriaus salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyko atnaujinimo darbai, į kuriuos bendrovė iš viso investavo beveik 1 mln. eurų. Klientų aptarnavimo telefonu ir pokalbių internetu srautai karantino metu buvo išaugę 2 kartus, tačiau nepaisant to, „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Lyginant su laikotarpiu iki karantino, pirkėjų srautas įmonės salonuose atsistatė iki 80 procentų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.