Nusikaltėliai taikosi į vieną konkretų įmonės klientą iš kurio reikalauja išpirkos, tačiau atakuojami visi „Hostex“ klientų IP adresai. Dėl DDoS atakos galimi trumpalaikiai svetainių trikdžiai arba sulėtėjimas.
„Telia“ teigia, kad jų specialistai daro viską, kad apsaugotų savo klientus nuo nusikaltėlių išpuolių bei kreipėsi į teisėsaugos institucijas. Daugiau informacijos įmonį kol kas pateikti negali, nes pradėtas ikiteisminis tyrimas.
Užkrėstų kompiuterių tinklo („botneto“) ataka daugiausiai vyksta iš užsienyje esančių serverių atakuojant gana platų „Hostex“ IP rėžį.
Įmonės atstovas teigia, kad absoliučiai didžiosios dalies likusių „Telia“ IT paslaugų atakos nepaveikė, jokios įtakos „Telia“ ryšio paslaugoms taip pat nėra.
Kompanija atsprašo klientų už patirtus laikinus nepatogumus