Paskelbtame tvarumo reitinge, tarp telekomunikacijų paslaugų tiekėjų įmonė užėmė pirmąją, o bendrame reitinge – antrąją vietą.
„Tvarumas yra svarbi mūsų įmonės strategijos dalis. Siekiame išlaikyti jį ir šiais sudėtingais laikais, todėl džiugu, kad tai pastebėjo ir įvertino“, – reitingo rezultatus komentavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Skirtingose industrijose veikiančios įmonės atrenkamos vertinant kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Anot „Sustainable Brand Index™️“, būtent šie kriterijai padeda išskirti tuos prekių ženklus, kuriuos gyventojai dažniausiai sutinka savo kasdienybėje.
Atrinktus prekių ženklus vėliau vertina ir šalies gyventojai – respondentų skaičius parenkamas priklausomai nuo šalies dydžio, bet yra ne mažesnis kaip 1000 žmonių.
Reitingo kūrėjų atlikta apklausa atskleidė ir tai, kad Lietuvos gyventojams tvarumas rūpi.
Net 71 proc. lietuvių atsakė, į tvarumo faktorių atsižvelgiantys prieš priimdami sprendimą įsigydami prekes ar paslaugas. Taip pat 6 iš 10 šalies vartotojų tikino, kad dažnai apie tvarumą diskutuoja su savo aplinkos žmonėmis.
Nuo 2011 m. skelbiamas „Sustainable Brand Index™️“ reitingas vertina kaip tvarumo politika įmonėje veikia prekių ženklus ir jų komunikaciją bei kokią įtaką turi verslo plėtrai. Reitingas apima 8 šalis, kuriose analizuojami 1 400 prekių ženklų iš daugiau nei 35 sektorių, o tyrime dalyvauja 58 tūkst. vartotojų ir 1 tūkst. sprendimų priėmėjų.
Visas „Sustainable Brand Index™️“ reitingas čia.