„Puikiai suprantame, kad mobiliojo ryšio įmonės atlieka gyvybiškai svarbias funkcijas. Mūsų pareiga ir toliau užtikrinti sklandžią veiklą savo klientams. Mums rūpi ir mūsų darbuotojų bei klientų sveikata, todėl raginame klientus planuotis savo pirkinius arba juos įsigyti internetu“, – informavo „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
„Tele2“ klientai, norintys pasirinkti ar pasikeisti pokalbių arba „Tele2 Laisvo interneto“ planus, įsigyti telefonus, išmaniuosius įrenginius ar kitas operatoriaus siūlomas prekes bei paslaugas galės ir toliau tai atlikti elektroninėje parduotuvėje tele2.lt ir savitarnos svetainėje mano.tele2.lt.
Operatorius praneša, kad prekybos tinklas ir jo kontaktų centras darbo nestabdo, tačiau ketina stebėti ir vertinti nuolat kintančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguoti.
Anot P.Masiulio, visiems „Tele2“ darbuotojams, auginantiems nepilnamečius vaikus, bus suteikta galimybė juos prižiūrėti tol, kol jiems ir vėl bus leista grįžti į mokyklas.
„Dėl susidariusios situacijos mūsų salonuose gali būti mažiau konsultantų, todėl labai prašome savo klientų supratingumo“, – sakė P.Masiulis.
Operatorius stiprina ir klientus aptarnaujančio kontaktų centro pajėgumą. Visais rūpimais klausimais klientai gali pasikonsultuoti trumpuoju numeriu 117 arba siųsdami elektronines užklausas internetu.