„Šiuo metu kas antras atsiskaitymas mūsų banko mokėjimo kortelėmis yra bekontaktis. Pastebime, kad gyventojai vis dažniau bekontakčius atsiskaitymus naudoja kaip alternatyvą gryniesiems pinigams, nes tai patogiausias ir greičiausias būdas susimokėti už prekes ir paslaugas. Klientams nuolat siekiame pasiūlyti inovatyvių atsiskaitymo galimybių, pavyzdžiui, bekontakčius mokėjimus per banko išmaniąją programėlę, išmaniuosius laikrodžius, o visai neseniai pasiūlėme klientų ilgai lauktą paslaugą – „Apple Pay“ mokėjimus“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Remiantis banko duomenimis, per vieną mėnesį išmaniaisiais įrenginiais – išmaniuoju telefonu ar išmaniuoju laikrodžiu – banko klientai atsiskaito beveik 200 tūkst. kartų, o bendra šių atsiskaitymų suma sudaro apie 1,5 mln. eurų.
Nuo 2020 m. sausio mėnesio „Mastercard“ ir „Visa“ reikalavimu visi mokėjimo kortelių skaitytuvai privalės palaikyti bekontakčio atsiskaitymo funkciją. Pasak „Swedbank“ atstovės J. Gumuliauskienės, tai dar labiau turėtų paskatinti bekontakčių atsiskaitymų populiarėjimą.
„Šiuo metu daugiau kaip 95 proc. „Swedbank“ administruojamų kortelių skaitytuvų palaiko bekontakčių atsiskaitymų funkciją. Populiariausios vietos, kuriose klientai atlieka bekontakčius mokėjimus, yra maisto prekių parduotuvių tinklai, spaudos kioskai, maitinimo įstaigos, vaistinės ir degalinės“, − komentuoja „Swedbank“ klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Per vieną mėnesį naudojantis „Swedbank“ administruojamais skaitytuvais atliekama apie 5 mln. bekontakčių atsiskaitymų už bendrą daugiau nei 40 mln. eurų sumą.