„Swedbank“ stebi nuolat didėjantį susidomėjimą įvairiomis mobiliųjų mokėjimų paslaugomis visose keturiose savo namų rinkose – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Švedijoje. Naudodami „Apple Pay“ mokėjimus „iPhone“ telefonuose, „Apple Watch“ laikrodžiuose, „iPad“ planšetėse ir „Mac“ kompiuteriuose, banko klientai galės greitai ir patogiai atsiskaityti fizinėse prekybos vietose, išmaniosiose programėlėse ir interneto prekybos platformose.
„Mūsų tikslas yra pasiūlyti klientams kuo platesnį skaitmeninių ir mobiliųjų paslaugų pasirinkimą, o „Apple Pay“ buvo ilgai mūsų klientų laukta paslauga. Džiaugiamės galėdami išplėsti mobiliųjų mokėjimų pasiūlą ir gyventojams pristatyti dar vieną saugią ir išmanią alternatyvą, kuri jiems suteiks daug pridėtinės vertės“, − sako „Swedbank“ klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Jūratė Gumuliauskienė.
Apie „Apple Pay“
Saugumas ir privatumas yra kertinis „Apple Pay“ mokėjimų pagrindas. Kredito ar debeto kortele atliekant „Apple Pay“ mokėjimą, kortelės numeris nėra išsaugomas nei įrenginyje, kuriuo atliekamas mokėjimas, nei „Apple“ serveriuose. Vietoje to sukuriamas unikalus įrenginio abonemento numeris, kuris yra užšifruojamas ir saugomas mokėtojo įrenginyje. Kiekviena mokėjimo operacija yra autorizuojama naudojant vienkartinį unikalų dinaminį saugos kodą.
Naudodamiesi „iPhone“ ir „Apple Watch“ gyventojai gali atsiskaityti „Apple Pay“ mokėjimais parduotuvėse, restoranuose, taksi, prekybos automatuose ir daugelyje kitų vietų. Kiekvieno atsiskaitymo „Apple Pay“ atveju mokėtojas identifikuojamas pagal veido arba piršto antspaudo parametrus, naudojant „Face ID“ ar „Touch ID“ funkcijas arba suvedus įrenginio kodą.