Pasak jo, prototipų sukūrimui kiekvienai įmonių grupei skirta po 1 mln. JAV dol. – pinigai bus naudojami dviejų prototipų projektavimui ir gamybai. Galutinį sprendimą, kuris pėstininkų skyriaus mašinos projektas bus vystomas toliau, kariuomenė pasirinks kitų metų kovo mėnesį.
„Šiame projekte SAIG (angl. Science Applications International Corporation) dalyvaus kartu su „Poliaris“ gamintojo mašina DAGOR (angl. Deployable Advanced Ground Off-Road). SAIG bus atsakingas už projektavimą ir integravimo darbus – kitaip tariant, bus paimtas DAGOR ir perdarytas pagal JAV kariuomenės reikalavimus“, – pasakoja karys.
Jis taip pat teigia, kad kitas dalyvis Lietuvai jau labai gerai žinomas – tai „Oshkosh Defence“, Lietuvos kariuomenės pasirinktų šarvuotų 4x4 visureigių gamintojas.
„Oshkosh Defence“ dalyvaus kartu su įmone „Flyer Defence“, kuri gamina lengvąsias taktines mašinas „Flyer“, galinčias gabenti iki 9 karių skyrių. Jeigu bus laimėtas konkursas, „Oshkosh Defence“ bus atsakingas už mašinų gamybą“, – pasakoja karys.
Ir paskutinis iš dalyvių, pasak D.Antanaičio, yra „General Motors Defence“, tik su kuo jie bendradarbiaus – neaišku.
„Sprendžiant iš gamintojų ir sumų, mašinos greičiausiai nebus šarvuotos – arba bus tik galimybė kažkiek apšarvuoti. Pagrindinis dėmesys bus galimybės oro transportu perkelti visą padalinį su visa ginkluote, technika, amunicija ir ekipuote užtrikinimas. Jeigu standartinis JAV kariuomenės transportinis sraigtasparnis CH-47 pakelia apie 10 tonų, galima būtų manyti, jog vienu skrydžiu būtų perkeltas visas būrys su trimis naujomis transporto priemonėmis“, – apibendrina ginkluotės entuziastas.