„Šis konkursas buvo inicijuotas tam, kad patrauktų kūrybiškų žmonių dėmesį ir suteiktų galimybę jiems atsiskleisti. Matome, kad „emodžiai“ tapo neatskiriama bendravimo dalimi, todėl kviečiame atrasti kažką naujo“, – teigia „Huawei“ Baltijos šalių komunikacijos vadovas Mindaugas Plukys.
Konkursas vyksta iki pat birželio 29 dienos. Visi norintys sudalyvauti konkurse turėtų apsilankyti oficialioje kompanijos bendruomenės interneto svetainėje: (https://consumer.huawei.com/en/community/details/?topicId=9725) ir ten pateikti savo sukurtus darbus.
„Šiame konkurse gali dalyvauti dizaineriai iš viso pasaulio, jie privalo pateikti ne mažiau nei aštuonių „emodžių“ eskizus. Šie turėtų būti įkvėpti kompanijos produkcijos ar jos atskirų elementų. Daugiausiai balsų sulaukę „emodžiai“ bus įtraukti į kompanijos bendravimo platformą ir juos galės naudoti visi mūsų nariai“, – pasakoja M. Plukys.
Oficialios kompanijos bendruomenės platformos tikslas – visiems kompanijos įrenginių savininkams ir gerbėjams pasiūlyti erdvę, kurioje jie gali bendrauti tarpusavyje, užduoti ir rasti atsakymus į klausimus, susijusius ne tik su šios kompanijos produkcija, bet ir mobiliąja fotografija bei kitomis išmaniųjų telefonų siūlomomis funkcijomis.
Liepos 1-7 dienomis vyks balsavimas už labiausiai patikusį „emodžį“. Po balsavimo paaiškės konkurso laimėtojai, kurie ne tik savo kūriniais prisidės prie „Huawei“ bendruomenės kūrimo, bet ir pelnys vertingus prizus.
„Nugalėtojai gaus puikius prizus, tokius kaip išmanųjį telefoną „Huawei P30 Pro“, planšetinį kompiuterį „MediaPad M5 Lite“, išmanųjį laikrodį „Huawei Watch GT“ ir dar daug kitų apdovanojimų“, – detalizuoja kompanijos atstovas.
M. Plukys priduria, kad tai yra pirmasis profesionalus ir kūrybiškumo reikalaujantis konkursas, kurį rengia „Huawei“. Negana to, tai yra tik pirmas žingsnis į didesnį dizaino projektą, planuojamą rengti ateityje. Ta proga bus surengta dar keletas konkursų, skirtų pagrindiniams operacinės sistemos elementams, pavyzdžiui, ekrano užsklandai, programėlių ikonoms, EMUI temoms ir pan.
„Mes esame atviri vartotojams bei kūrėjams visame pasaulyje. Viliamės sukurti puikią bendruomenės platformą, kurioje dizaineriai gali bendradarbiauti su kitais vartotojais. Jei kas nori išbandyti save, dabar yra puikus metas tai padaryti“, – sako M. Plukys.