„Facebook“ didins išlaidas reklamai pašlijusiai reputacijai pagerinti

2019 m. birželio 17 d. 09:30
Vieną populiariausių tarptautinių socialinių tinklų valdanti JAV bendrovė „Facebook Inc.“ didins reklamos išlaidas visame pasaulyje, kad pagerintų po kelių duomenų nutekėjimo bei jų saugumo incidentų pašlijusį vartotojų pasitikėjimą.
Daugiau nuotraukų (1)
Pasak bendrovės rinkodaros direktoriaus Antonio Lucio, „Facebook“ reputacija nukentėjo dėl kaltinimų įtaka rinkimams ir informacijos iškraipymo, taip pat privatumo politikos ir duomenų tvarkymo.
„Nėra jokių abejonių, kad padarėme klaidų, ir šiuo metu dirbame taisydami jas“, – sakė jis.
Pernai kovą JAV federalinė prekybos komisija pradėjo tyrimą prieš „Facebook“, teigdama, kad britų konsultacijų bendrovė „Cambridge Analytica“ neteisėtai įgijo 87 mln. feisbuko vartotojų duomenis. Manoma, kad šie duomenys galėjo būti panaudoti rinkimų kampanijoje Jungtinėse Valstijose 2016-aisiais ir referendume dėl britų pasitraukimo iš Europos Sąjungos („Brexit“).
2018-ųjų balandį ir gegužę JAV Kongrese, taip pat Europos Parlamente „Facebook“ įkūrėjas bei dabartinis vadovas Markas Zuckerbergas pripažino klaidas ir atsiprašė už duomenų nutekėjimą.
Šiemet kovą JAV federalinė prokuratūra pradėjo baudžiamąjį tyrimą dėl „Facebook Inc.“ vartotojų duomenų pardavimo kitoms bendrovėms.
Facebook^InstantCambridge Analytica
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.