Pasak bendrovės rinkodaros direktoriaus Antonio Lucio, „Facebook“ reputacija nukentėjo dėl kaltinimų įtaka rinkimams ir informacijos iškraipymo, taip pat privatumo politikos ir duomenų tvarkymo.
„Nėra jokių abejonių, kad padarėme klaidų, ir šiuo metu dirbame taisydami jas“, – sakė jis.
Pernai kovą JAV federalinė prekybos komisija pradėjo tyrimą prieš „Facebook“, teigdama, kad britų konsultacijų bendrovė „Cambridge Analytica“ neteisėtai įgijo 87 mln. feisbuko vartotojų duomenis. Manoma, kad šie duomenys galėjo būti panaudoti rinkimų kampanijoje Jungtinėse Valstijose 2016-aisiais ir referendume dėl britų pasitraukimo iš Europos Sąjungos („Brexit“).
2018-ųjų balandį ir gegužę JAV Kongrese, taip pat Europos Parlamente „Facebook“ įkūrėjas bei dabartinis vadovas Markas Zuckerbergas pripažino klaidas ir atsiprašė už duomenų nutekėjimą.
Šiemet kovą JAV federalinė prokuratūra pradėjo baudžiamąjį tyrimą dėl „Facebook Inc.“ vartotojų duomenų pardavimo kitoms bendrovėms.