Balandžio mėnesį pagal video svetainių laiko pasiskirstymą internete visose platformose (angl. streaming time share) didžiausias augimas užfiksuotas Lrytas Video (65,93 proc.).
Peržvelgus duomenis taip pat matyti, kad iš trijų didžiausių Lietuvos naujienų portalų – Delfi.lt, Lrytas.lt ir 15min.lt – lankytojų ir jų paleisto laiku augimu balandžio mėnesį gali pasigirti vienintelis Lrytas.lt – laikas, kurį lankytojai praleidžia šiame portale, per mėnesį išaugo 5,36 proc., o realių vartotojų skaičius – 3,61 proc.
Lygiai taip pat nutiko ir su puslapių peržiūromis – kai kitų dviejų didžiųjų Lietuvos naujienų portalų puslapių peržiūros krito po daugiau nei 10 proc., o Lrytas.lt jos išaugo 13,41 proc.
Praėjusį mėnesį vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 9 val. 58 min. Portale Lrytas.lt balandžio mėnesį apsilankė 1 061 583 realūs vartotojai, iš viso jie peržiūrėjo 142 777 347 puslapius.