61,5 proc. pardavimų teko trims didžiausiems gamintojams – „Lenovo“, HP ir „Dell“. Jų bendra dalis rinkoje padidėjo nuo 56,9 proc. pernai sausį-kovą.
„Lenovo“ kompiuterių pardavimus padidino 6,9 proc. iki 13,196 mln., HP – 0,8 proc. iki 12,826 mln., „Dell“ – 1,5 proc. iki 9,989 mln., tuo tarpu „Apple“ – sumažino 2,5 proc. iki 3,977 mln., „Asus“ – 7,3 proc. iki 3,603 mln., „Acer“ – 13,2 proc. iki 3,322 milijono. Likusių mažesnių gamintojų bendri pardavimai sumenko 20,9 proc. iki 11,610 milijono.
Kompiuterių paklausa Jungtinėse Valstijose smuko 6,3 proc., Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione – 2,2 proc., Azijos bei Ramiojo vandenyno regione – 5,1 procento. Iš didžiausių rinkų augimas užfiksuotas tik Japonijoje – 6,8 procento.