Tai – dronas. Bepiločiai orlaiviai yra įprasta modernios karybos dalis ir naujas drono patentas tikrai nestebintų – bet gūžčioti pečiais verčia tai, kaip atrodo eskizai. Ilgų sparnų viduryje sumontuotas iš pažiūros nepakeistas automatinis šturmo šautuvas „AK-47“. Pats orlaivis irgi yra gana įdomus. Jis turi ilgus sparnus, bet jokios uodegos. Jos funkcijas atlieka du vertikalūs stabilizatoriai, kuriuose matosi krypties vairai. Stabilumo suteiks ir papildoma sparnų pora orlaivio priekyje.
Eskizuose nesimato ir jokios važiuoklės. Tikėtina, kad toks dronas būtų paleistas nuo katapultos – taip paleidžiama daugiausiai tokio dydžio bepiločių orlaivių. Galiausiai – aiškiai nepavaizduoti ir varikliai. Galima numanyti, kad šis dronas naudos porą propelerinių variklių, sumontuotų sparnų viduryje.
Kam skirtas toks dronas? Na, šturmo šautuvai yra veiksmingi tik prieš nešarvuotus taikinius. Tačiau šis dronas yra keistas ir todėl, kad naudoja įprastą lėktuvo konstrukciją. Tai reiškia, kad jis privalo judėti į priekį, kad išsilaikytų ore. Sraigtasparnio tipo dronas gali skraidyti aplinkui ir išsilaikyti toje pačioje vietoje.
„AK-47“ ar panašaus ginklo pasirinkimas taip pat gana keistas. Kas skrydžio metu pakeis apkabą? Kulkos baigsis labai greitai, o automatinės apkabos keitimo sistemos būtų brangios ir neefektyvios. Įprastai dronai naudoja specialiai jiems sukurtus kulkosvaidžius.
Tačiau mažai tikėtina, kad šis dronas išvis kada nors bus gaminamas. Jis yra tiesiog per daug keistas, o ir nauda jo – abejotina. Tai kodėl jis buvo užpatentuotas išvis? Vėl gi – sunku pasakyti. Rusijoje pats žodis „patentas“ yra laikomas kokybiško išradimo sinonimu, todėl dažnai galima išgirsti apie keliolika patentų turinčius išradėjus. Gali būti, kad „Almaz-Antey“ savo istorijoje nori turėti ir kelis dronų patentus – net jei nesiruošia jų gaminti.