500 kv. metrų bendro ploto „Jura“ centre įkurtas moderniausias techninio aptarnavimo centras, kurio plotas siekia 180 kv. metrų. Erdvioje kavos aparatų ekspozicijos salėje galima apžiūrėti ir išbandyti visus „Jura“ kavos aparatus. Čia taip pat įsikūrė „Jura“ atstovybės biuras, įrengtos ir mokymams skirtos patalpos. Pirmasis toks pagal vieningą skaidrumo ir atvirumo principais paremtą koncepciją sukurtas „Jura“ centras buvo atidarytas 2003 m. Šveicarijoje, Nyderbuchzitene.
Lietuviai pagal kavos gėrimo įpročius priskiriami prie brandžių rinkų
„Tokie pasaulinio lygio „Jura“ aptarnavimo centrai yra atidaromi tik tam tikrą „brandą“ pasiekusiose rinkose, kai aparatų pardavimų apimtys per metus viršija 2000 vienetų. „Jura“ prekės ženklas Lietuvoje siūlomas jau daugiau kaip dešimt metų, rinkoje per šį laiką susiformavo būtinybė kurti specializuotą aptarnavimo centrą, kad būtume arčiau klientų bei galėtume suteikti visą reikiamą pagalbą savo platintojams. Matome, kad mūsų klientai Lietuvoje ne tik vertina, bet ir investuoja į aukštos kokybės produktus, o taip pat yra itin reiklūs dizainui. Taip pat pastebėjome, kad lietuviams yra svarbi prekės ženklo reputacija bei naujausios technologijos”, – sakė Jolanta Kazlauskaitė, OU „Rickman Trade“ generalinė direktorė ir valdybos pirmininkė.
Pasak jos, Lietuvoje kavos paruošimas iš šviežių kavos pupelių tampa vis populiaresnis, o supratimas apie geros kokybės kavą pastaraisiais metais ypatingai sustiprėjo. Lietuvoje labai padidėjo įvairių kavos gėrimų su pienu populiarumas, tačiau kartu lietuviai nuo kaimynų skiriasi tuo, kad itin vertina geros espreso kavos skonį. Premium klasės automatiniai kavos aparatai suteikia galimybę profesionalaus baristos kokybės lygio kavą pasigaminti namuose. „Jura“ siūlo kavos aparatų linijas ne tik namams, bet ir biurams bei Horeca sektoriui.
„2017 metais automatinių „Jura“ kavos aparatų pardavimai Baltijos šalyse pasiekė 9000 vnt. Šiemet irgi stebime augančius pardavimus, o iki 2020 m. planuojame, kad pardavimų apimtys šiose rinkose pasieks 15 000 vienetų“, – sakė J. Kazlauskaitė.
Šveicariška kokybė ir tiesioginis aptarnavimas
Šveicarijos bendrovė „Jura“ – vienintelis prekės ženklas pasaulyje, gaminantis išskirtinai vien tik automatinius kavos aparatus. Ir šiandien dauguma „Jura“ kavos aparatų yra gaminami Šveicarijoje. Šią vasarą pasaulyje buvo parduotas jau 5-milijoninis šio gamintojo automatinis kavos aparatas.
„Investuojantys į „Jura“ kavos aparatą ne tik gali mėgautis puikaus skonio kava, bet ir įgyja patvarų bei ilgus metus veikiantį prietaisą. „Jura“ yra vienintelis automatinių kavos aparatų gamintojas, kuris yra tiesiogiai atsakingas už techninę prietaisų priežiūrą ir atlieka ją tik pagal vieningą „Jura“ koncepciją įrengtuose aptarnavimo centruose. Naujasis „Jura“ centras Vilniuje užtikrins dar aukštesnės kokybės ir patogų aptarnavimą – čia įsikūręs techninis servisas yra atviras visiems „Jura“ klientams, paslaugos suteikiamos greitai ir skaidriai. Klientai ne tik gali matyti, kaip aptarnaujamas jų aparatas, bet ir iš anksto sužinoti galutinę aparato remonto ar priežiūros paslaugų kainą. Taip išvengiama nemalonių netikėtumų, o „Jura“ aparatų savininkai gali džiaugtis ilgus metus nepriekaištingai tarnaujančiu prietaisu“, – sakė J. Kazlauskaitė.
Kava pagal individualų skonį – ir išmaniuoju telefonu
„Jura“ kavos aparatai išsiskiria ir inovacijomis – išmaniosios technologijos bei dirbtinis intelektas pasitelkiamas ir kasdienio kavos gėrimo ritualams. „Jura“ programinės įrangos inžinieriai sukūrė unikalią programėlę, kuri leidžia visus nustatymus patogiai reguliuoti išmaniuoju telefonu. Ši programėlė tinka ir planšetiniams kompiuteriams. Norint paruošti kavos gėrimą pagal asmeninį skonį, pakanka paliesti mobiliojo telefono ekraną. Dar viena gudrybė – asmeniniai pasirinkimai įrašomi programėlėje. Tad ypatingus, konkretaus žmogaus skonį atitinkančius kavos gėrimus bet kuriuo metu galima paruošti naudojant bet kurį „Jura“ automatinį kavos aparatą su „Smart Connect“ funkcija.