Naujoji paslauga leidžia išvengti laidinių telefono stotelių ir su jomis susijusių investicijų – šiuo metu būtent tokiu būdu veikia didžioji dalis panašių skambučių valdymo sprendimų. Nuo šiol grožio salonui, restoranui, taip pat ir ženkliai didesnėms įmonėms nebereikės laidinio telefono vien tam, kad galėtų patogiai valdyti klientų skambučius – visa tai persikelia į mobilųjį telefoną.
„Praleistas skambutis gali kainuoti prarastą klientą ar užsakymą. Todėl sukūrėme sprendimą, kuris leidžia be jokių papildomų programėlių, itin intuityvioje internetinėje erdvėje susikurti interaktyvius atsakiklius, nukreipti, filtruoti, įrašinėti skambučius ar naudotis kitomis išmaniomis pokalbių valdymo funkcijomis“, – sako Aurimas Kapočius, bendrovės „Bitė Lietuva“ paslaugų verslo klientams vadovas.
Kuriant naująją paslaugą didelis dėmesys buvo skirtas patogiam jos valdymui. Išmanus pokalbių valdymas vyksta „Bitės“ tinklo lygmenyje, todėl klientams nereikia ir jokių papildomų programėlių savo telefonuose. Pakanka per interneto naršyklę prisijungti prie „Bitės“ tinkle veikiančios platformos ir joje „drag and drop“ principu susikonfigūruoti paslaugą pagal savo poreikius.
„Klientai maždaug per tris minutes galės susikurti užsakymų priėmimo liniją su skirtingus pasirinkimus turinčiu pokalbio meniu. Neužtruks patiems pasiruošti ir virtualią eilę, kuri klientų skambučius gali nukreipti keliems darbuotojams iš karto arba, neatsiliepus vienam iš jų, peradresuoti skambutį kitam. Anksčiau tai užtrukdavo ženkliai ilgiau: tokią paslaugą reikėdavo užsisakyti iš operatoriaus, sukurti atskirą garso įrašą meniu, nubraižyti visą pasirinkimų medį ir visa tai perleisti įdiegti IT komandai“, – pasakojo A. Kapočius.
„Bitės“ išmanus pokalbių valdymas kainuoja nuo 5 eurų/mėn. vienam vartotojui. Išbandyti šią paslaugą galima nemokamai, o daugiau informacijos apie ją galima rasti https://www.bite.lt/verslui/paslaugos/ismanus-pokalbiu-valdymas.