„Klientas negali pervesti honoraro, sako, neranda įregistruotos mano veiklos. Skamba kaip nuotykis!
Skambinu į VMI, 16 min. laukimo tikrai buvo vertos to, kad man pasakytų:
„ŽINOT, PAS MUS SISTEMOJE BUVO TRIKDŽIAI IR JŪSŲ DUOMENYS GALĖJO DINGTI“
Nėra info apie mane už visus praėjusius metus.“
„Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog techniniai sutrikimai, dėl kurių šiandien gyventojams nepavyko pasiekti VMI informacinių sistemų, pašalinti. Šiuo metu Mokesčių informacijos centras 1882, VMI elektroninių paslaugų sistemos (Mano VMI, EDS) ir internetinė svetainė veikia sklandžiai, gyventojai priimami ir visuose gyventojų aptarnavimo centruose. Pažymima, kad dėl techninės įrangos, aptarnaujančios vidinį tinklą, gedimo, gyventojų asmeniniai duomenys prarasti ar kitaip paveikti nebuvo ir yra saugūs.“