„Sutrikimus pastebėjau apie septintą valandą ryto. Bandžiau susisiekti su „Init“, kad praneščiau apie gedimą, bet autoatsakiklis pranešė, kad jie skambučius priima tik darbo valandomis, tai yra nuo aštuntos valandos. Gerai jiems, kad gali sau leisti pradėti dirbti nuo aštuonių, bet gaila, kad nepagalvoja, jog kitiems darbo diena prasideda anksčiau, ir kad darbui reikalingas internetas“, – Lrytas.lt pasakojo ponas Algimantas K. iš Vilniaus.
Ponas Algimantas iškėlė ir dar vieną klausimą:
„Kai skambinu pranešti apie gedimą, mane dar įspėja, kad pokalbis kainuos 9 eurocentus už minutę. Bet po kelių sekundžių įspėjimo iškart pasigirsta signalas „užimta“ ir skambutis nutrūksta. Ar tai reiškia, kad nuo manęs nuskaičiuojami tie centai net tada, kai noriu pranešti jiems apie problemą, bet net to net negaliu padaryti?“
Lrytas.lt šaltinių teigimu, ryšys atsistatė 9 val. 30 min. Susisiekti su „Init“ jų svetainėje nurodytais kontaktais nepavyksta nuo ryto.