„Bet 2017 gruodį pastebėjau, kad suma išaugo dvigubai, dabar turiu mokėti tris eurus. Kai kreipiausi į „Labas“ valdančią „Bitę“, man pasakė, kad siuntė elektroninius laiškus dėl pasikeisiančių sąlygų, bet nežinau, negavau aš tų laiškų, jie turbūt į „spam“ aplanką nuėjo. O kai pasakiau, kad noriu atsisakyti paslaugos, man pasakė, kad to negalėsiu padaryti, kol nesumokėsiu netesybų, ir dabar mano skola esą jau siekia 16 eurų. Ar operatorius gali taip elgtis?“ - savo istoriją papasakojo p. V.Ališkevičius.
Susisiekus su AB „Bitė Lietuva“ atstovu spaudai Antanu Bubneliu, šis pateikė tokį atsakymą:
„Keičiant svarbias sutarties su klientu sąlygas, „Bitė“ klientus informuoja turimais kontaktiniais duomenimis: klientams siunčia laiškus, rašo SMS bei skambina telefonu. Tai daroma nepaisant to, jog telekomunikacijų bendrovėms keičiant sutarties sąlygas, užtenka informuoti klientą prieš 30 dienų elektroniniu paštu. Taip pat ir šiuo atveju klientą informavome prieš 30 dienų elektroniniu paštu, vėliau skambinome jam telefonu.“
Pasak A. Bubnelio, šią savaitę klientui paskambinus į „Bitę“ dėl pasikeitusių sutarties sąlygų, konsultantas suklydo ir suteikė neteisingą informaciją apie sutarties nutraukimo sąlygas. „Jokios netesybos šiuo atveju nebūtų taikomos,“ - paaiškino A.Bubnelis. - „Tik gavę šią informaciją, nedelsiant susisiekėme su klientu. Atsiprašėme jo dėl nesusipratimo ir žmogiškosios klaidos, patikslinome informaciją apie sutarties sąlygas. Ir džiaugiamės, jog klientas sutiko toliau naudotis mūsų paslaugomis.“