Kaip rodo „Bitės“ draudimo partnerių patirtis, išmanieji telefonai dažniausiai sudūžta per pirmuosius tris mėnesius po įsigijimo, kol vartotojai įpranta prie naujojo įrenginio gabaritų ir formos.
„Dėl šios priežasties visiems klientams su naujais planais suteikiame nemokamą ekrano draudimą bent trims mėnesiams. Tačiau, net ir pasibaigus šiam laikotarpiui, absoliuti dauguma klientų įsigyja ir mokamą, mažiau nei du eurus per mėnesį kainuojančią ekrano draudimo paslaugą. Pastaruoju metu sparčiai tobulėja ekranų gamybai naudojamos medžiagos, auga jų pačių dydis, o tas neišvengiamai didina tiek jų gamybos, tiek remonto kainas. Natūralu, kad auga ir poreikis jų draudimui, nes alternatyva – mokamas ekrano taisymas – gali kainuoti net iki 40 proc. įrenginio kainos“, – sako Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.
Pasak A. Mickevičiaus, pasibaigus nemokamam draudimo laikotarpiui, dažniausiai jį pratęsia „Apple“ įrenginių savininkai – net keturi iš penkių „iPhone“ naudotojų renkasi mokamą draudimo paslaugą.
Pasak A. Mickevičiaus, pasibaigus nemokamam draudimo laikotarpiui, dažniausiai jį pratęsia „Apple“ įrenginių savininkai – net keturi iš penkių „iPhone“ naudotojų renkasi mokamą draudimo paslaugą.
Tiesa, „Bitės“ klientai linkę saugoti ne tik brangius, bet ir pigesnius išmaniuosius įrenginius – vidutinė draudžiamo telefono vertė siekia iki 350 Eur. Dažniausiai „Bitės“ klientai draudžia „Apple“, „Huawei“, „Samsung“ ir „Sony“ prekės ženklų išmaniuosius telefonus.
Pernai atlikta lietuvių apklausa atskleidė, kad beveik 40 proc. lietuvių yra sudaužę savo telefono ekraną. Be to, kas dešimtas naudojosi telefonu, turinčiu suskilusį ekraną, o pagrindinė priežastis, kodėl jo netaiso – didelė ekrano remonto kaina.