Ankstyvą pirmadienio rytą vilnietė Angelė važiavo įprastiniu maršrutu. Moteris tikino, kad grynųjų nesinešioja, o už viską yra linkusi atsiskaityti kortele ar bankiniais pavedimais, todėl tokia situacija priveryė ją pasijausti labai nemaloniai.
„Tik pagalvokite, kaip nemaloniai nustebau, kad negalėjau įsigyti bilietėlio mobiliojoje programėlėje. Bandžiau ištrinti ir įdiegti ją iš naujo, deja, nepadėjo. Tuomet puoliau į paniką, kas nutiks, jei įlips kontrolė. Piniginėje atrausiau kadaise užsilikusią Vilniečio kortelę. Bankiniu pavedimu nusipirkau bilietėlių. Deja, per visą pusvalandžio trukmės kelionę tie bilietėliai taip ir „neįkrito“ į kortelę. Laimei, kontrolės nebuvo, bet baisu pagalvoti, kas būtų nutikę, jei būtų buvę. Iš gėdos akių nebūčiau turėjusi kur dėti“, – rašė pasipiktinusi vilnietė.
Moteris suskubo paskambinti ir išsiaiškinti, kodėl pasinaudoti įprasta paslauga nepavyko. Konsultantė po užduoto klausimo, pasak Angelės, po kelių minučių tylos, trumpai tarstelėjo, kad „Apple“ mobiliuosiuose įrenginiuose programėlė neveikia ir yra tvarkoma, tačiau informacijos, kiek laiko tai vyks ir ar yra kitų greitesnių alternatyvų įsigyti bilietą autobuse be grynųjų, nesulaukė.
Neveiks kelias savaites
Portalo lrytas.lt žurnalistai susisiekė su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistu Tomu Šiuškumi. Paklaustas, ar tiesa, kad „Apple“ išmaniųjų įrenginių vartotojams šiomis dienomis kils problemų, norint pasinaudoti „m.Ticket“ programėle, šis patvirtino, kad taip ir tikino, jog vartotojai apie tai buvo informuoti.
„Mes apie tai tikrai buvome pranešę ne kartą ir ne du. Mums ta problema yra žinoma, dabar dirbame ties „m.Ticket“ atnaujinimu ir greitu metu baigsime visus testavimus ir pateiksime atnaujintą programėlės versiją“, – teigė T.Šiuškus.
Tiesa, kaip ir minėjo vilnietė Angelė, informacijos „Susisiekimo paslaugų“ tinklalapyje ar pačioje „m.Ticket“ mobiliojoje programėlėje apie tai, kad ši tam tikruose įrenginiuose neveiks, atrasti nepavyko, o kur jos ieškoti, atsakymo taip ir nesulaukėme.
T.Šiuškus teigė, kad programėle „Apple“ arba tiksliau „iOS“ operacinės sistemos vartotojai negalės naudotis kelias savaites, tačiau pasiūlė kitų alternatyvų.
„Tikslaus laiko dabar nepasakysiu, tačiau tai gali užtrukti kelias savaites. „iOS“ vartotojai pilnai negalės naudotis programėle. Tačiau bilietus galima įsigyti tiek iš vairuotojo, tiek naudojantis „Vilniečio kortele“ arba naudojantis „Trafi“ mobiliąja programėle. Pastarojoje programėlėje yra integruotas „m.Ticket“ papildinys ir čia galima įsigyti bilietus. O kai testavimai bus baigti, informuosime, kad programėlė veikia. Paprašysime truputį kantrybės“, – sakė SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atstovas.