„Kai žmona skambino pasiklausti, kas vyksta, jai pranešė, kad sutrikimas apėmęs visą Lietuvą, ir visa tai dėl kažkokio atnaujinimo“ - pasakojo su lrytas.lt susisiekęs ponas Kazimieras iš Vilniaus. - „Kada bus sutaisyta, irgi nežino – technikai dirba, bet žmonai sakė, kad gali ir iki rytojaus užtrukti“.
Pasak jo, televizoriaus ekranas paprasčiausiai tamsus, galima naršyti meniu, bet ekrano kampe šviečia užrašas „paslauga negalima“.
Susisiekus su AB Lietuvos radijo ir televizijos centro komunikacijos vadovu Valdu Kaminsku, šis patvirtino, kad egzistuoja gedimas, bet pasak jo, jis apima ne visą Lietuvą, o tik kai kuriuos vartotojus. „Šiuo metu vykdome analizę, kas atsitiko, bet patys perskambinome keliems klientams, ir sužinojome, kad paslaugos sutrikimas palietę ne visus, bet tik kai kuriuos vartotojus“ - teigė V. Kaminskas, bet pasakyti, ar pastebėti kokie sutrikimo teritorijos desningumai, teigė kol kas negalintis.
TV retransliavimo paslauga „Mezon išmanioji TV“ teikiama per mobilųjį „Mezon“ internetą. Ponas Kazimieras teigia, kad interneto ryšys yra, bet veikia žymiai prasčiau, nei įprastai: „Įprastai interneto greitis būna apie 30mbps – tiek, kiek kiek ir žadama – bet dabar ryšio greičio testas rodo 6.7 mbps sekundę parsisiuntimą ir 3.6 mbps įkrovimą“.
Pasak komunikacijos vadovo, tai greičiausiai bus vis dėlto ne paties „Mezon“, o televizijos platformos, kurios retransliuotoju yra „Mezon“, problema. Deja, kada ji bus išspręsta ir trikdžiai bus likviduoti, V.Kaminskas teigė šiuo metu prognozuoti negalintis.