Velniški skaičiai
Pasak „Telia“ vadovo Kęstučio Šliužo, šiandien rinkoje konkurenciniu pranašumu tampa siūlomų paslaugų pasirinkimas ir vertė, o ne tik kaina. „Vartotojų poreikiai kinta, vis aktualesnė tampa paslaugų sinergija, todėl ją siūlantys rinkos žaidėjai gali augti sparčiau. Mūsų klientas vieno langelio principu jau šiandien gali įsigyti visas ryšio paslaugas ir jam reikalingą įrangą, televizorių ir prie jo poreikių prisitaikančią televiziją, verslas gali gauti IT paslaugas ir net kibernetinio saugumo mokymus. Judame dar toliau – pristatėme paslaugų planus verslui, o privatiems klientams – specialų „Telia One“ pasiūlymą. Naujas paslaugų teikimo modelis užtikrina papildomas vertes tiems, kas „Telia“ renkasi savo pagrindiniu ryšio ir turinio paslaugų operatoriumi“, – sako K. Šliužas.
Įdomi detalė – apie „Telia One“ buvo paskelbta penktadienį, spalio 13-ąją. Ketvirčio duomenų paskelbimo dieną ši paslauga turėjo lygiai 666 vartotojus. „Kaip per mažiau nei savaitę – tai velniškai geri skaičiai“ - juokavo „Telia“ vadovas.
Per devynis šių metų mėnesius „Telia“ pajamų didėjimą lėmė beveik visų siūlomų paslaugų pajamų augimas. Šiemet bendrovė toliau sparčiai didino įrangos pardavimus: palyginus devynis šių ir praėjusių metų mėnesius, šiemet įrangos pardavimų pajamos augo beveik penktadaliu (17,1%). Naujausiais tyrimų kompanijos „Gfk“ duomenimis, sudėjus pagrindines keturias įrangos pardavimo kategorijas – televizorius, mobiliuosius telefonus, kompiuterius ir planšetinius kompiuterius – „Telia“ Lietuvoje šiandien užima lyderio pozicijas.
Naujos kartos televizija
Antras pagal augimą „Telia“ paslaugų segmentas – išmanioji televizija (IPTV). Jos klientų bazė per metus padidėjo 11%. ir rugsėjo pabaigoje jau viršijo 200 tūkst. ribą. Iš viso pajamos iš TV paslaugų augo dešimtadaliu. RRT duomenimis, nepaisant mažėjančio bendrojo mokamos televizijos abonentų skaičiaus, interneto protokolo technologijomis pagrįstos televizijos paslaugų abonentų skaičius Lietuvoje ir toliau auga, o „Telia“ užima trečdalį visos mokamos TV rinkos.
Šiais metais augo ir kitų „Telia“ paslaugų vartotojų skaičius. Palyginti su 2016 m. sausio-rugsėjo duomenimis, 7,4%. padidėjo šviesolaidinio interneto, 5,4%. – aktyvių reguliaraus mokėjimo mobiliojo ryšio vartotojų skaičius.
Dėl didesnio bendro aktyvių mobiliojo ryšio vartotojų skaičiaus, taip pat Europos Sąjungoje suvienodintų tarptinklinių mokesčių, o už jos ribų iki 98% sumažintų mobiliojo interneto kainų („Telia“ sąlygas pagerino nuo rugpjūčio mėn.), dviženkliais skaičiais augo mobiliųjų duomenų srautai: liepos-rugsėjo mėnesiais „Telia“ mobiliojo ryšio klientai ir Lietuvoje, ir užsienyje sunaudojo 1,8 karto daugiau mobiliųjų duomenų negu tuo pačiu laikotarpiu pernai – iš viso 11 132 TB. Vien tik keliaudami klientai pastarąjį ketvirtį suvartojo 2,4 karto daugiau mobiliųjų duomenų negu liepą-rugsėjį pernai – 165 TB.
Ne tik internetas ir TV
Pastarąjį ketvirtį „Telia“ rinkai pristatė ne vieną naujovę. Bendrovė, bendradarbiaudama su privačia Izraelio kibernetinės gynybos sprendimų bendrove „CyberGym“, Vilniuje atidarė pirmąjį Lietuvoje ir Šiaurės Europoje nuotolinių kibernetinio saugumo pratybų centrą. Jo tikslas – gerinti šalies verslo įmonių, valstybinių bendrovių ir organizacijų pasirengimą atremti galimas kibernetines grėsmes. Šiuo metu „CyberGym“ jau turi tris klientus, kurių įmonė dar neatskleidė, bet bent vienas yra tikrai stambus.
Siekdama stiprinti IT kompetencijas, „Telia“ pradėjo specialią mokymų programą „Telia“ IT Akademija“, skirtą jauniems specialistams, savo ateitį siejantiems su IT paslaugų valdymu arba verslo taikomųjų programų sritimi. Pusę metų trunkančią mokymų programą šiemet pradės pirmieji 30 atrinktų kandidatų, o geriausieji bus pakviesti dirbti „Telia“. Per tris savaites norinčiųjų dalyvauti programoje susirinko daugiau kaip šimtas.