Mobiliųjų taisytojai Vilniuje bandys pagerinti aptarnavimą pasitelkdami robotą

2017 m. spalio 9 d. 11:30
Lrytas.lt
Didžiausia Baltijos šalyse telefonų priežiūros ir remonto paslaugas teikianti bendrovė „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ viena pirmųjų pasaulyje išbando ateities technologiją – Izraelyje sukurtą robotizuotą mobiliųjų telefonų aptarnavimo sistemą „Cellomat“. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusiame MTTC salone jau veikia automatas, kuris kartu su tos pačios bendrovės sukurta telefonų diagnostikos programėle „Cellomat“, palengvina telefono patikrinimo, pridavimo remontui ir atsiėmimo procesą bei leidžia išvengti laukimo eilėje.
Daugiau nuotraukų (2)
Šiemet mobiliųjų technologijų inovacijų parodoje „World Mobile Congress“ pristatytas „Cellomat“ yra pirmasis ir vienintelis tokio tipo automatas Šiaurės ir Rytų Europoje. Kartu su šiuo eksperimentiniu įrenginiu pristatoma speciali programėlė atlieka telefono diagnostiką ir identifikuoja galimas problemas. Tuo tarpu „Cellomat“ atlieka sugedusio telefono priėmimo ir suremontuoto telefono grąžinimo funkcijas. Naudojantis „Cellomatu“ nėra būtina salone dirbančių konsultantų pagalba – priduoti ir atsiimti telefoną, įvedus reikiamus duomenis, gali pats klientas, o ryšys su juo yra palaikomas SMS žinutėmis.
„Cellomat“ siekia, kad telefono priežiūra ir remontas klientams būtų tokie pat paprasti, kaip ir naudojimasis bankomatu. Šio įrenginio galimybės yra didelės, todėl ateityje jis gali sukelti tikrą revoliuciją mobiliųjų įrenginių rinkoje. Įrenginį išbandome Vilniuje, kur yra didžiausi klientų srautai, kol kas siūlydami tik dalį „Cellomat“ funkcijų. Stebėsime, kaip „Cellomatu“ naudojasi mūsų klientai ir atsižvelgę į jų poreikius praplėsime automato funkcijas, o ateityje galbūt juos pasiūlysime ir kituose savo salonuose. Galima sakyti, kad šiuo metu Vilnius yra „Cellomat“ bandymų poligonas“, – sako MTTC privačių klientų vadovė Inga Asipavičienė.
Be telefono priėmimo remontui ar apžiūrai ir suremontuoto įrenginio grąžinimo funkcijų „Cellomat“ gali pasiūlyti galimybę supirkinėti senus telefonus, išduoti pakaitinius įrenginius, prekiauti telefonų priedais ir dar daugiau. Naudojimasis „Cellomat“ yra visiškai automatizuotas, todėl šie automatai gali veikti ištisą parą ir būti įrengti beveik bet kokioje vietoje – kaip ir bankomatai.
Kai šalyje daugiau mobiliųjų, nei gyventojų
„Lietuvos telekomunikacijų rinka yra viena pažangiausių Europoje, o šalyje mobiliųjų telefonų yra daugiau nei gyventojų. „Cellomat“ pagrindinis tikslas yra pakeisti žmonių supratimą apie tai, kaip gali būti aptarnautas jų mobilusis įrenginys. Bendrovė siekia, kad telefono priežiūra ir remontas klientui tebūtų paprastas komandų rinkinys, o ne sudėtingas socialinis aktas. Pastebėjome, kad Lietuvoje žmonės noriai naudojamasi technologinėmis naujovėmis, todėl tai puiki vieta išbandyti tokias inovacijas. Manome, kad bendradarbiavimas su telefonų priežiūros rinkos lydere MTTC mums padės dar geriau suprasti vartotojų poreikius ir toliau aktyviai plėsti „Cellomat“ tinklą Europoje“, – teigia Patrickas Blunsdonas, „Cellomat“ viceprezidentas verslo plėtrai Europoje.
„Cellomat“ projektą Lietuvoje palaiko Izraelio-Lietuvos technologijų centras.
Autorizuotas įrenginių priežiūros paslaugas teikianti MTTC visus su remontu susijusius darbus atlieka pagal griežtus gamintojų reikalavimus, turėdama specialią remontui reikalingą įrangą ir ISO kokybės sertifikatus. MTTC dirbantys specialistai nuolat dalyvauja mobiliųjų įrenginių gamintojų organizuojamuose mokymuose, todėl jie žino visus remonto reikalavimus net ir patiems naujausiems įrenginiams dar prieš jiems pasirodant prekyboje.
Praėjusiais metais MTTC aptarnavo beveik 300 tūkst. mobiliųjų įrenginių. Bendrovė mobiliųjų įrenginių techninės priežiūros paslaugas teikia ne tik Lietuvoje, bet ir klientams užsienyje. Pajamos iš paslaugų eksporto šiuo metu sudaro daugiau nei 80 proc. visų MTTC pajamų.
Bendrovė šiemet užbaigė klientų aptarnavimo salonų plėtrą visuose Lietuvos „Akropoliuose“. Išplėstas salonų tinklas leido įrenginių aptarnavimą padaryti patogesnį klientams. MTTC klientų aptarnavimo salonus dabar galima rasti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“. Be to, bendrovės salonai taip pat įsikūrę Algirdo g. 25 ir prekybos centre „Ozas“ Vilniuje bei Savanorių pr. 206A, Kaune. MTTC klientus aptarnauja partnerių salonai Panevėžyje, Alytuje ir Marijampolėje.
Įrenginius pristatyti remontui MTTC taip pat galima naudojantis pašto kurjerių paslaugomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.