„Robotė-konsultantė buvo pritaikyta konkrečiai užduočiai – pristatyti „Akropolio“ lankytojams akciją „Atgal į mokyklą“. Eksperimentas pavyko – nors turėjome abejonių, kaip žmonės reaguos į robotą-konsultantą, „Akropolio“ lankytojai noriai fotografavosi ir bendravo su Kiki. Tačiau „įdarbinti“ robotą prekybos centruose kasdieniam darbui kol kas trukdo techninės kliūtys, viena kurių – lietuvių kalbos procesoriaus diegimas ir kalbos atkūrimas“, - pasibaigus eksperimentui sakė bendrovės „Akropolis Group“ direktorė Saulė Zabulionytė.
Pasak Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ valdančios įmonės vadovės, robotai-konsultantai šiandien techniškai kol kas nėra pasiruošę nuolatiniam darbui Lietuvos prekybos ir pramogų centruose. „Kitą vertus, žmonėms jie patinka – ypač todėl, kad sugeba rodyti emocijas gestais, tad neatmetame galimybės, jog ateityje, ruošiantis didžiosioms šventėms, Kiki dar bus galima išvysti „Akropoliuose“, - sakė S.Zabulionytė.
Bendrovės „Alfa Robotics“ sukurta robotė-konsultantė Kiki po savaitę Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ dirbo nuo rugpjūčio 17 d.