„Cgates“ užsakymu atlikta „Spinter tyrimai“ apklausa parodė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų mėgsta žiūrėdami televiziją užkandžiauti. 27,1% tvarkosi namus, tiek pat naršo internete telefone ar kompiuteryje. Daugiausia išmaniaisiais įrenginiais prie televizoriaus naudojasi 18-25 m. jaunuoliai.
Kas dešimtas žiūrėdamas televiziją dar sugeba dirbti, o kiek daugiau nei aštuntadalis skaito knygas, žurnalus ar laikraščius.
Geriausiai išlaikyti dėmesį tik žiūrint televiziją pavyksta beveik ketvirtadaliui. Daugiausia tai 46-55 m. vyrai.
Kas dešimtas žiūrėdamas televiziją dar sugeba dirbti, o kiek daugiau nei aštuntadalis skaito knygas, žurnalus ar laikraščius.
Geriausiai išlaikyti dėmesį tik žiūrint televiziją pavyksta beveik ketvirtadaliui. Daugiausia tai 46-55 m. vyrai.
„Vis dažniau žiūrėdami mėgstamą laidą ar filmą, tuo pat metu atliekame ir visai nesusijusią veiklą. Tokie pasikeitę vartotojų įpročiai tik dar kartą įrodo, kad žmonės nenori vartoti mėgiamą turinį taip, kaip anksčiau – televizija turi prisitaikyti prie žmogaus. Todėl pastebime labai padidėjusį lietuvių susidomėjimą sumania televizija, nes ji leidžia vartotojui savo mėgiamą laidą ar filmą žiūrėti patogiausiu metu. Tai praktiška, nes pats žmogus išsirenka jam geriausią laiką ir nėra priklausomas nuo TV programos“, – teigia Petras Kirdeika, antros pagal dydį Lietuvoje televizijos ir interneto paslaugų teikėjos „Cgates“ vadovas.
Užsienyje – antrojo ekrano tendencija
Pasak P. Kirdeikos, dar stipresnės tendencijos prie TV ekranų naudoti papildomus įrenginius yra užsienyje, todėl poreikis atsisukti ir žiūrėti mėgiamą turinį patogiu laiku turėtų tik didėti.
Tyrimų bendrovės „eMarketer“ atlikta analizė parodė, kad beveik 88% interneto vartotojų JAV žiūrėdami televiziją yra linkę naudoti išmanųjį įrenginį. Palyginimui 2014 m. šis skaičius siekė 75,6%. Nenuostabu, kad dažniausiai taip elgiasi 74% mobiliųjų telefonų vartotojų.
„Tai reiškia, kad televizijos žiūrėjimas tampa ne ta veikla, į kurią susikoncentruojame šimtu procentu, todėl žiūrovai ima vertinti galimybę atsisukti laidą ar filmą“, – pastebi P. Kirdeika.
„Tai reiškia, kad televizijos žiūrėjimas tampa ne ta veikla, į kurią susikoncentruojame šimtu procentu, todėl žiūrovai ima vertinti galimybę atsisukti laidą ar filmą“, – pastebi P. Kirdeika.
Išmanieji įrenginiai taip pat tapo puikiu pagalbininku ieškant informacijos apie televizijos turinį. Telekomunikacijų įrangos ir paslaugų bendrovė „Ericsson“ nustatė, kad beveik trečdalis vartotojų papildomu įrenginiu internete ieško informacijos, susijusios su turiniu, kurį žiūrį. 19 proc. dalyvauja internetinėse diskusijose apie žiūrimą laidą ar filmą, o penktadalis naudoja išmanųjį įrenginį tuo pat metu stebėti dar papildomą turinį.
Reprezentatyvų Lietuvos gyventojų tyrimą atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Tyrimo metu apklausti 1004 respondentai, 18-75 m. Lietuvos gyventojai.
Reprezentatyvų Lietuvos gyventojų tyrimą atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Tyrimo metu apklausti 1004 respondentai, 18-75 m. Lietuvos gyventojai.