P.Masiulis teigia, kad pasikeitus reguliavimui Europoje, įmonė buvo priversta „judinti kainas į viršų“.
„Taip, įvedėme naujus planus, kurie yra brangesni. Bet jei palygintumėte su kitomis šalimis, tai jie yra žymiai pigesni“, – teigė „Tele2“ generalinis direktorius.
Visgi naują kainodarą netrukus teko vėl keisti, kuomet konkurentė „Telia“ birželio viduryje pasiūlė savo mokėjimo planus, kuriuos užsisakę klientai paslaugomis kitose ES šalyse gali naudotis be papildomų priemokų. Analogiškai pasielgė ir „Tele2“.
„Verslą planuoji, bet reaguoji į aplinką – jei konkurentai nuima priemokas, tai ir tu nuimi, – teigė P.Masiulis. – „Telia“ pradėjo kainų karą, mes turėjome atsakyti.“
Taigi kelis mėnesius planuoti pokyčiai nuėjo šuniui ant uodegos – iš Ryšių reguliavimo tarnybos išprašytų priemokų už tarptinklinį ryšį ES šie operatoriai atsisakė savanoriškai. Bent jau naujiems planams.
Nieko nuostabaus, kad žmonės į tai sureagavo greit: atostogauti į kitas ES šalis išvykę lietuviai paskutines dvi birželio savaites ėmė internete naršyti triskart aktyviau. „Šį kartą aš esu labai nustebęs – žmonės labai drąsiai tuo naudojasi. Pamatę, kad gali naudoti už tokias mažas kainas „roaming'ą“, pradeda naršyti. Ir naršo atostogų metu netgi daugiau nei namuose“, – sakė „Tele2“ vadovas.
P.Masiulis teigė, kad šios naujovės antrojo šių metų ketvirčio finansiniams rezultatams turėjo tik nedidelę „neigiamą įtaką“, tačiau ateinantį ketvirtį tai gali pasijausti labiau.
Antrąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ pajamos, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 19 proc. ir pasiekė 50 mln. eurų.
Didžiausią įtaką tam turėjo išaugę telefonų pardavimai, mat tiek „Tele2“, tiek konkurentai nurėžė jų kainas. Taip pat augo mobiliojo interneto vartojimas, populiarėja mobilusis internetas namams. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, „Tele2“ vartotojų duomenų suvartojimas išaugo daugiau nei dukart ir pasiekė 13 566 TB.
Įmonės pelnas siekė 18,1 mln. eurų, 15 proc. daugiau nei prieš metus. Taigi pelnas neaugo taip sparčiai, kaip pajamos, o tam daugiausiai įtakos turėjo telefonų kainų sumažinimas.
Bendras „Tele2“ klientų skaičius, lyginant su pernai antru ketvirčiu, paaugo 1,4 proc. ir dabar siekia 1,774 mln.