Žinoma, „Apple“ turi minias pasišventusių gerbėjų, pasirengusių kiauras paras stovėti eilėse, laukdami naujo „iPhone“, tačiau pasvarstykime blaiviai. Kitų gamintojų išmaniuosiuose telefonuose seniai yra belaidis įkrovimas, o „iPhone“? Nėra. Belaidžio duomenų perdavimo technologija NFC? Teisingai, irgi nėra. Keičiamas akumuliatorius, atminties praplėtimas, dviejų SIM kortelių palaikymas? Ir nesvajokit.
Bet kodėl? Juk nepaisant savo archajiškumo, „iPhone“ nuo konkurentų kaina neatsilieka. O gal čia marketingas? Iš dalies. Tačiau ne visai.
„Apple“ vadovas Timas Cookas interviu leidiniui „Bloomberg“ paaiškino, kad inovacijų kompanijos produktuose nėra todėl, kad „Apple“ ir nesiekia visur pirmauti.
T.Cookas pareiškė, kad visiškai pritaria kritikų pozicijai, jog kompanija visokias naujoves įdiegia gerokai vėliau už konkurentus. Tačiau tai, pasak „Apple“ vadovo, visai nereiškia kažko blogo. T.Cookas tvirtina, kad „Apple“ užduotis – leisti ne naujausius gaminius, o suteikti vartotojams tai, kas išties pagerintų jų gyvenimą. O „nauja“ ne visada reiškia „geriau“.
Prisiminus istoriją, pavyzdžiui, „iPod“ toli gražu nebuvo pirmasis portatyvinis grotuvas, „iPhone“ nebuvo pirmas išmanusis telefonas, o „iPad“ nebuvo pirmoji planšetė. Tačiau šie prietaisai mielai perkami visame pasaulyje.
„Apple“ vadovas pakomentavo ir priekaištus dėl aukštos „Apple“ produktų kainos.
Pavyzdžiui, naujausias iš jų – „protingoji“ „HomePod“ kolonėlė kainuoja 350 dolerių. T.Cookas į priekaištus atsako: „Jei pamenate, kai pristatėme „iPod“, daugelis abejojo, kokių galų mokėti net 399 dolerius už MP3 grotuvą. Kai anonsavome „iPhone“, vyko tas pats. Su „iPad“, suprantama, istorija pasikartojo. Tačiau visi šie produktai buvo sėkmingi.“
Šachas ir matas, heiteriai!
Parengta pagal Popmech.ru inf.