Ir tokios plėtros nesustabdys net ir įvairūs draudimai, kaip Didžiosios Britanijos ir Jungtinių Valstijų įvesti draudimai skrendant iš tam tikrų oro uostų į lėktuvų salonus įsinešti nešiojamuosius ir planšetinius kompiuterius, sako Paryžiaus aviacijos parodoje dalyvaujantys specialistai.
„Tai yra neginčijama tendencija. Dabar svarbiausia yra laiku užšokti ant šios bangos“, – sakė pigių skrydžių bendrovės „French Blue“ vadovas Marcas Rochet.
Neseniai bendrovės „Euroconsult“ atliktas tyrimas parodė, kad iki 2021 metų daugiau nei 17 000 lėktuvų, o tai sudaro beveik pusę visų komercinių lėktuvų, veiks internetas. Palyginimui, pernai tokių lėktuvų buvo pusseptinto tūkstančio.
Tai pasiekti padės naujos kartos palydovai, kurie leis lėktuvuose įrengti mažesnes ir lengvesnes antenas, užtikrinsiančias geresnę aprėptį. Be to, tobulinama ir ant žemės esanti įranga. Dėl to spartės duomenų perdavimas, kuris bus gerokai spartesnis, lyginant su buvusiuoju prieš maždaug penkerius metus, kai atsirado galimybė internetu naudotis skrydžio metu. Tuomet vartotojai tegalėjo pasitikrinti elektroninį paštą.
Tobulinti technines galimybes naudotis internetu skrydžių metu verčia nauja vartotojų karta. Jeigu anksčiau žmonės susitaikydavo su tuo, kad skrydžio metu tenka išsijungti elektronikos įrenginius, tai dabartinis jaunimas nenori tokiam priverstiniam atsijungimui nuo socialinių tinklų ir interneto apskritai.
„Euroconsult“ skaičiuoja, kad pernai tiekėjų pajamos iš suteiktos galimybės naudotis internetu skrydžio metu siekė 1 mlrd. JAV dolerių, tai 2026 metais jos jau sieks 6,5 mlrd. JAV dolerių.