„Kai pasinaudojau galimybe išbandyti internetą 30 dienų nemokamai, maksimaliai tą laiką ir išnaudojau. Buvau patenkintas greičiu, tad nusprendžiau sudaryti sutartį dvejiems metams. Grąžindamas nemokamai suteiktą modemą, operatorės pasiteiravau, kiek gigabaitų išnaudojau per tą laiką ir labai nustebau, kai ji pasakė, kad tokios galimybės nėra“.
Vartotojas teigė nesupratęs, kaip galima tinkamai pasirinkti planą, jei nėra informuojama, kiek duomenų per bandomąjį laiką sunaudota, bet paskaičiavęs nusprendė, kad pradžiai turėtų pakakti 100 GB duomenų, o jei bus mažai - į brangesnį pasikeis bet kada.
„Operatorė patikino, kad tokią galimybę tikrai turėsiu – tačiau ji nutylėjo, kad keičiant į brangesnį planą jam nebus taikomos jokios nuolaidos. Jos žodžiais sakant – „akcijos į akciją keisti negalima“, – rašo Evaldas.
Vartotojas teigia paskaičiavęs, kad norėdamas pasirinkti planą „Neribotas“, jis turės mokėti pilną jo kainą, o tai yra 24 eurai vietoje 19. „Na, 24 eurai man pasirodė per brangu. Kadangi dar buvo net nepraėję du mėnesiai, nusprendžiau nutraukti man netinkančią sutartį sumokėdamas netęsybas – man pritaikytas nuolaidas – ir sudaryti kitą sutartį naujai su man tinkamu planu.“
Bet atsirado nauja kliūtis. Paaiškėjo, kad į netęsybas yra įskaičiuojamas ir suteiktas įrenginys, už kurį klientas turi susimokėti 120 eurų.
„Buvau apstulbęs ir įspaustas į kampą. Negalėjau nei pasigerinti sutarties, nei ją nutraukti nepatirdamas didelių finansinių išlaidų. Štai kur gudrus žingsnis – dovanoti įrenginį, o ne jį išnuomoti, - rašo Evaldas. - Jei nuomos kaina būtų įskaičiuota į plano mokestį, tai už suteiktą įrenginį neprivalėčiau susimokėti.“
Vartotojas pareiškė įsitikinimą, kad visos baudos prasidėjo būtent dėl to, kad jam niekas negalėjo pasakyti, kiek interneto suvartojo per bandomąjį laikotarpį. „Esu įsitikinęs, kad tokia galimybė yra, bet tai slepiama specialiai“, – tvirtino skaitytojas.
Klaidas atpirks
Lrytas.lt susisiekė su „Tele 2“ ir paprašė paaiškinti šią problemą. „P. Evaldui du kartus nepasisekė, dėl to labai apgailestauju. Kita vertus, jam pasisekė!“ - komentavo „Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
A.Baranauskas teigė, kad pirmą kartą Evaldui nepasisekė, nes „Tele2“ konsultantas padarė klaidą ir nenurodė, kiek duomenų jis išnaudojo bandomuoju metu. „Taip, tai klaida, nes mes klientams nurodome šią informaciją, darbuotojai specialiai apmokomi, kaip ją rasti ir pateikti, – aiškino A.Baranauskas, – Antrą kartą Evaldui nepasisekė, nes konsultantas vėl padarė klaidą – nurodė, kad akcinio plano į kitą akcinį planą nekeičiame. Taip, tai irgi klaida, nes planus mes keičiame..“
Pasak A.Baranausko, vienintelis dalykas, kurį reikia žinoti – kad pritaikius akciją sudaroma sutartis su minimaliu įsipareigojimo naudotis paslaugomis terminu, o taikant kitą akciją, šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pradžių. „Kitaip tariant, sudaręs dvejų metų sutartį su nuolaida, Evaldas gali po poros mėnesių ją nutraukti ir sudaryti kitą, su kita nuolaida – tiesiog tokiu atveju tie dveji metai bus vėl skaičiuojami nuo pradžių.“
Paklaustas, kur čia Evaldo sėkmė, A.Baranauskas paaiškino, kad „Tele 2“ apgailestauja dėl savo konsultantų klaidų ir nori jas išpirkti – todėl Evaldas gaus dovanų.
„Pirma, mes kompensuosime iki šiol jo sumokėtus 71,47 Eur. Dar daugiau – artimiausius dvejus metus Evaldas galės naudotis mobiliuoju internetu namuose visiškai nemokamai. Jis galės pasirinkti planą, geriausiai atitinkantį jo poreikius ir artimiausius 24 mėnesius mes kompensuosime plano mokestį“, – teigė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.