Iš pradžių didelė dalis skambinančiųjų nė neatkreipė dėmesio, kad skambinant įvairioms įmonėms ir įstaigoms telefone rodomas užimtumo signalas – juk išties pasitaiko, kad telefonas būna užimtas. Visgi retai nutinka taip, kad keli skirtingi telefonai būna užimti kelias valandas iš eilės.
Ir išties: šįkart su nesklandumais vartotojai susidūrė dėl tinklo gedimo.
Apie tai, kad dėl gedimų „Telia“ tinkle vartotojai gali patirti nepatogumų, kai kurios įmonės ir įstaigos pranešė pačios – pavyzdžiui, „Regitra“ informavo, kad neveikia jos vartotojų informavimui skirti telefono numeriai.
„Telia“ tik sulaukusi žurnalisto užklausos patvirtino, kad gedimas buvo, o gedimas galėjo paveikti ir dalį privačių klientų.
„Dėl vienos iš fiksuoto ryšio komutacinių (tranzitinių) stočių gedimo Kaune, keliems šimtams verslo klientų, turinčių internetinės balso telefonijos stoteles (PBX) šiandien po pietų apie tris valandas buvo sutrikęs fiksuotos telefonijos ryšys, įskaitant ir kai kuriuos trumpuosius verslo ir informacijos numerius. Nestabilų fiksuoto telefono ryšio veikimą skambinant tarpmiestiniu ryšiu trumpai galėjo pajusti ir dalis privačių klientų“, – pasiteiravus, kodėl tinkamai neveikia balso telefonijos paslaugos, komentavo „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
Dėl gedimo patys vartotojai laidiniu telefonu skambinti galėjo, tačiau daliai jų nebuvo įmanoma priskambinti.
Anot A.Stasiulaičio, gedimas buvo sutvarkytas apie 17 val.