Kompanijos „Tesla“ gamyklos virtuali kopija žaidime „Minecraft“ sulaukė ne tik pačios „Tesla“ atstovų, bet ir užsienio žiniasklaidos dėmesio. Apie lietuvių pasiekimą praneša „The New York Times“, „Fox 6 News“, „The Detroit News“, Phys.org ir kitos žiniasklaidos priemonės.
Straipsnius apie tai parengė naujienų agentūros AP ir AFP, kuriuos ir publikuoja užsienio žiniasklaidos grandai.
„Lietuviai labai nori, kad „Tesla Motors“ kitai savo gamyklai pasirinktų jų žemes, taigi siekdami atkreipti Kalifornijos technologijų kompanijos dėmesį jie sukūrė virtualią statinio kopiją „Minecraft“ žaidime“, – rašoma AP straipsnyje.
Kaip šeštadienį pranešė Lrytas.lt, lietuvių projektas sulaukė ir pačios „Tesla“ atstovų dėmesio.
„Lietuva žino kelią į mūsų širdį“, – socialiniame tinkle „Twitter“ rašė „Tesla“ atstovai, pateikdami nuorodą į vaizdo įrašą, kuriame matyti, kaip vyko „Minecraft“ žaidėjų dirbtuvės.
Demonstruojant virtualią „Gigafactory“ gamyklą vaizdo įraše pateikiami ir argumentai, kodėl „Tesla“ būtų naudinga pasirinkti būtent Kruonio pramoninį parką tikros gamyklos statyboms.
Virtualią „Tesla“ gamyklos kopiją ir Kruonio LEZ aplinką žaidimo „Minecraft“ aplinkoje lietuviai atkūrė sausio pabaigoje. Lietuviai pagal nuotraukas ir brėžinius atkūrė Kruonio hidroelektrinės teritoriją, pastatė baterijas elektromobiliams gaminančią „Teslos“ gigagamyklą, sukūrė visą infrastruktūrą – kelius, kabelius, vandens transporto stotį, apželdinimą, net šalia esančias gyvenvietes.
36 valandas trukusias gigafabriko statybas visam pasauliui tiesiogiai transliavo dešimt įtakingų Lietuvos „Youtube“ ir „Twitch“ platformų transliuotojų.
Idėjos Lietuvoje statyti „Tesla Motors“ gigafabriką iniciatorius verslininkas Vladas Lašas teigė, kad atskiras nedidelės šalies iniciatyvos pastebėjimas reiškia labai daug, nes iniciatyvą pamatė visa „Tesla“ kompanijos bendruomenė ir visi aplinkiniai.
„Dauguma naujosios ekonomikos kompanijų, kaip „Tesla“ ar kitos Silicio slėnio įmonės, jų darbuotojai visi yra praėję žaidimų etapą. Tai rodo, kad mes galime įgyvendinti ne tik žaidybines iniciatyvas, bet ir turime žmonių, kurie gali po kelių metų dirbti tokiose gamyklose ir valdyti sudėtingas skaitmenines gamybas“, – BNS sakė V.Lašas.