Milijonams TV žiūrovų parodyta „Google“ reklama, kurioje pristatomas namų pagalbininkas „Google Home“ ir demonstruojamos jo galimybės, sulaukė pirmųjų šio įrenginio savininkų pasipiktinimo. Pasirodo, reklamos metu kelis kartus pakartota frazė „OK, Google“ aktyvavo jų namuose esančius įrenginius.
Ši reklama buvo parodyta per vieno žiūrimiausių renginių JAV – amerikietiškojo futbolo čempionato finalą „Super Bowl“ – pertrauką, rašo „The Verge“.
Reklamoje matyti, kaip „Google Home“ atlieka įvairiausias užduotis: įjungia šviesas namuose, paleidžia muziką, išverčia tekstą į kitą kalbą ir t.t. Kiekviena užduotis jam pateikiama ištarus raktažodį „OK, Google“.
Į juos reagavo ir amerikiečių namuose jau esantys asistentai. Tiesa, reklamos metu pateiktų užgaidų jie nesuprato ir atsiprašinėjo savininkų.
Apie tai vartotojai pranešė socialiniuose tinkluose.
„Google Home“ reklama vis paleisdavo maniškį įrenginį! Jiems reiktų apsiraminti su „OK, Google“-inimais“, – rašė „Twitter“ narys Billas R.
Tiesa, ne visi vartotojai tuo piktinosi – kitiems kaip tik patiko, kad jų namų įrenginys bandė „bendrauti“ su televizoriumi.
Tai ne pirmas kartas, kai TV transliacija įjungia namų asistentus. Prieš mėnesį panašus incidentas įvyko su „Amazon Echo“ įrenginiais.
Jau dabar svarstoma, kad ateityje TV reklamos gali specialiai aktyvuoti namų asistentus ir nurodyti jiems, pavyzdžiui, groti „Nickelback“ dainas.