„Kaip vadinasi neribotas „Telia“ planas? „Telia Bim Bam“, – juokavo „Facebook“ narys Džiugas S.
Kiti pastebėjo, kad „Telia“ pavadinimas skamba panašiai kaip jų konkurentų „Tele2“ ar žodis „telyčia“.
„Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis teigė, kad panašiai skambantys pavadinimai nėra kliūtis: „Telia“ prekės ženklas Švedijoje veikia nuo 1993 metų liepos 1 d., o Lietuvoje – nuo šiandien. Jei jis kam nors panašus į „Tele2“, rekomenduojame rinktis vieną, o ne du. Nes nuo šiandien plačiausią telekomunikacijų paslaugų pasirinkimą siūlome iš vienų rankų. Kalbant visai rimtai – Lietuvoje vadinamės „Telia“, nes savo veikloje vadovaujamės „Telia Company“ grupės veiklos principais ir bendromis vertybėmis.“
„Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas antrino, kad kompanijos konkuruoja ne vienoje šalyje ir didesnių nepatogumų dėl panašiai skambančių prekės ženklų iki šiol nebuvo.
„Prekės ženklai yra skirtingi, vertybės, kurias tie prekės ženklai atstovauja, yra skirtingos. Mes kalbame apie geriausią kainą, geriausią kokybę. Jie kalba apie tai, ką jie kalba. Turbūt, klientai nesupainioja“, – sakė jis.
Kol vieni juokavo, kitus vartotojus netikėti pokyčiai nustebino – „Facebook“ nariai draugų teiravosi, kodėl jų mobiliojo ryšio tinklo pavadinimas pasikeitė iš „Omnitel“ į „Telia LT“.
A.Stasiulaitis tvirtino, kad, kaip ir planuota, šiandien klientų aptarnavimo specialistai sulaukė didesnio vartotojų aktyvumo. Labiausiai juos stebino tai, kad kai kurie žmonės skambino tiesiog pasveikinti su nauju vardu ir susijungimu.
„Taip pat žmonės teiravosi dėl turimų sąlygų, domėjosi mobiliųjų ir namų paslaugomis. Tik pavieniai skambinantieji klausė, ar jiems ką nors reikės daryti ir kas čia įvyko. Su nauju vardu mus šiandien sveikino ir dauguma verslo partnerių. Gyvenome tikrai gimtadienio nuotaika!“ – sakė A.Stasiulaitis.