Telefoną su 23 mėnesių garantija kovo mėnesį Saulius įsigijo Kaune. Po trijų mėnesių telefonas nei iš šio, nei iš to atsijungė nuo tinklo. „Sugedusį“ įrenginį Saulius nunešė į „Tele2“ saloną, tačiau problemos nustatyti jiems nepavyko, todėl nuspręsta telefoną nusiųsti remontuoti.
Taisytojams problemos niekaip nesisekė nustatyti – telefonas vartotojui buvo kelis kartus grąžintas ir vėl siųstas remontuoti. Pagaliau, po trijų mėnesių „HTC M9“ klajonių, „Tele2“ atstovai susivokė patikrinti, ar įrenginio IMEI nėra užblokuotas. Paaiškėjo, kad tai ir buvo tikroji problema.
Saulius priekaištauja, kad „Tele2“ ne tik gaišino laiką, bet ir remontų metu apgadino telefono korpusą.
Operatoriaus atstovai teigia, kad dėl abonento nemokumo naujasis įrenginio savininkas galėjo šio telefono apskritai neatgauti.
„Daug sykių įspėjame klientus nepirkti telefonų iš privačių asmenų. Tokiu būdu rizikuojate pakliūti į sukčių pinkles ir nukentėti. Sukčiai neretai įsigyja telefoną, sumoka pradinę įmoką ir parduoda aparatą. Jei likusių įmokų jie nemoka, mes blokuojame telefono IMEI. Tuo metu vartotojas, įsigijęs tokį aparatą, dėl jo kokybės turi bendrauti pardavėju – net jei tai fizinis asmuo. Tai numato Lietuvos įstatymai“, – sakė „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas.
Jis pripažino, kad „Tele2“ atstovai turėjo iškart nustatyti, jog telefonas yra užblokuotas ir nepriimti jo remontuoti. „Peržiūrėjome procesus ir užtikrinome, kad ateityje tokių incidentų neįvyktų, o vartotojai iš karto sužinotų, ar telefonas blokuotas“, – pridūrė A.Baranauskas.
Patikslinimas. Pirminėje straipsnio versijoje buvo nurodyta: „ garantinį aptarnavimą turinti suteikti „Tele2“ „. „Tele2“ atstovai akcentuoja, kad šioje situacijoje jie nebuvo atsakingi už įrenginio remontą. Visas pretenzijas pirkėjas turi reikšti tam, iš ko įrenginį įsigijo, šiuo atveju – asmeniui, kuris pardavė telefoną pagal skelbimą.