„Suvieniję „Teo“ ir „Omnitel“ pajėgas, sukūrėme jungtinę klientų aptarnavimo erdvę mobiliojo ir šviesolaidinio ryšio paslaugoms. Tai yra naujas bendrovių sinergijos ir integracijos žingsnis, kuris apjungia technologijas ir paslaugas taip, kad būtų kuo mažiau barjerų jomis naudotis“, – pranešime spaudai cituojamas „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas Norbertas Žioba.
Jis pažymi, kad klientai galės naudotis abiejų bendrovių salonų tinklu visoje Lietuvoje. Tai labiausiai turėtų pajusti „Teo“ paslaugų pirkėjai, nes dabartinis „Teo“ klientų aptarnavimo salonų tinklas išsiplės keletą kartų. Bendras abiejų įmonių salonų kiekis Lietuvoje dėl to iš esmės nesikeis.
Vienintelis bendras eksperimentinis „Teo“ ir „Omnitel“ salonas praėjusių metų pabaigoje buvo atidarytas Alytuje. „Mūsų klientai Alytuje labai teigiamai vertino galimybes susipažinti su abiejų bendrovių paslaugomis ir įranga vienoje vietoje. Todėl ir dabar lūkesčiai mūsų atžvilgiu yra tikrai dideli“, – kalbėjo N.Žioba.
Naujos koncepcijos salonai pasižymės atviromis erdvėmis, betarpišku santykiu tarp klientų ir konsultantų, o prekės ir paslaugos bus labiau matomos ir prieinamos. Naujuose salonuose klientai ras ne tik dabar naudojamas pilkos ar natūralios medžio spalvos interjero detales, bet ir naujus potyrius žadančias spalvas bei interjerą.
Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus. Iki šiol abiejų bendrovių paslaugos buvo parduodamos per atskirus klientų aptarnavimo salonų tinklus.