Lietuvoje pirktas „iPhone“ užsienyje virto neoriginaliu

2016 m. rugpjūčio 10 d. 11:01
Londone gyvenanti lietuvė Rūta negalėjo patikėti išgirdusi „Apple“ technikų verdiktą: jos Lietuvoje pirktas „iPhone 6S“ yra neoriginalus. Po kone dviejų mėnesių teisybės paieškų paaiškėjo, kad visa tai – tik apmaudi klaida.
Daugiau nuotraukų (1)
Telefoną Rūta nusipirko dar birželio 3 dieną viename iš „Omnitel“ salonų. Telefoną ji teigia įsijungusi tos dienos vakare, o savaitgalį išvyko pailsėti į atokią vietą. „Tik po kelių dienų bandydama skambinti kitiems žmonėms supratau, jog kažkas negerai, kadangi šnekėdama girdžiu čirškimą telefone, o pašnekovai mane sunkiai girdi arba išvis negirdi. Maniau, kad tai ryšio sutrikimai, nors buvau Panevėžyje, kur niekada to nepastebėjau“, – sakė Rūta.
Vėliau ji nuvyko į prekybos vietą, kurioje įsigijo telefoną, pasitarti, kaip turėtų elgtis toliau. Grąžinti ar pakeisti telefoną jau buvo vėlu, nes buvo praėjusios 3 dienos nuo pirkimo, tad klientei buvo pasiūlyta nešti telefoną į remontą.
Kadangi jau metus gyvena užsienyje ir kitą dieną turėjo grįžti į Londoną, palikti telefono technikams Lietuvoje Rūta negalėjo, todėl nusprendė pasinaudoti tarptautine „Apple“ garantija. Vos atvykusi į Londoną ji nuvyko į „Apple“ atstovybę, o įmonės specialistai pripažino, kad gedimas egzistuoja ir jį reikia taisyti.
„Palikau telefoną „Apple“ atstovybėje – buvo nuspręsta, kad reikia pakeisti visą išorinį ekraną su mygtukais, o jei tai gedimo nepašalins, man bus išduotas naujas telefonas. Kitą dieną nuvykus į „Apple“ atstovybę atsiimti telefono mane ištiko šokas. Technikai, apžiūrėję mano telefoną, nustatė, jog telefono ekranas yra neoriginalus ir jau modifikuotas, tad jie negali pritaikyti tarptautinės garantijos“, – pasakojo Rūta.
Rūta vėl kreipėsi į „Omnitel“ – kodėl jų parduotą telefoną „Apple“ palaikė neoriginaliu? Pardavėjas šiomis išvadomis nepatikėjo, todėl paprašė atsiųsti telefoną patikrinti į Lietuvą ir kreipėsi paaiškinimo į „Apple“ atstovus.
Dabar, nuo pirkimo dienos praėjus daugiau nei dviem mėnesiams, Rūta pagaliau sulaukė žinių: jos telefonas bus pakeistas nauju.
„Labai apgailestaujame, kad mūsų klientei teko patirti nepatogumų dėl jos įsigyto „Apple“ telefono. Kartu su ja derinome galimus sprendimo būdus ir bendrai sutarėme dėl laikui imliausio varianto. Todėl ilgiausiai užtruko būtent negaunami atsakymai iš paties įrangos gamintojo.
Tuo metu, kol nebuvo aiški situacijos baigtis, įrangos mokesčiui taikėme nuolaidą, o gavę patvirtinimą iš „Apple“ keičiame klientės telefoną nauju, kurį išsiųsime jai į namus“, – sakė „Omnitel“ ir „Teo“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis.
AppleiPhoneišmanusis telefonas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.