„Daugumai klientų perėjus nuo telefonų su klaviatūromis prie išmaniųjų su dideliais liečiamais ekranais, iškart pamatėme padidėjusį ekranų žalų skaičių. Draudikų statistika rodo, kad dažniausiai atsitikimai su naujaisiais išmaniaisiais telefonais atsitinka per pirmuosius tris mėnesius nuo telefono įsigijimo, kai įskyla ar sudūžta ekranas, o remonto kaina tokiais atvejais dažnai siekia iki 40 procentų naujojo telefono vertės“, – pasakoja Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.
Įskilęs ekranas – ne kliūtis
Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa parodė, kad telefono ekrano skilimą ar sudužimą yra patyrę net 38 proc. lietuvių, o apklausos metu net dešimtadalis teigė, kad naudojasi telefonu su įskilusiu ekranu.
Dešimtadalis apklaustųjų sakė, kad taisyti ekraną vengė iki savaitės, 6 proc. – visą mėnesį, ir kone aštuntadalis (13 proc.) naudojosi išmaniuoju suskilusiu ekranu dar ilgiau. Kas dvidešimtas teigė tai daręs ilgiau nei pusę metų.
Atbaido aukšta kaina
Pasidomėjus, kodėl lietuviai delsia taisyti telefoną, beveik pusė apklaustųjų (46 proc.) teigė, kad juos atbaidė didelė ekrano taisymo kaina, o ketvirtadaliui taisymas kainuotų brangiau nei pats telefonas. Kas aštuntas (12 proc.) apklaustasis teigė, kad taisyti telefoną delsia baimindamiesi, jog nepavyks sklandžiai perkelti turimų kontaktų į kitą telefoną.
Mobiliojo ryšio operatoriai siūlo telefonus apdrausti – priklausomai nuo sutarties, telefono draudimas gali padengti ir sudužusio ekrano keitimą. Kai kurie telefonų gamintojai savo įrenginių pirkėjams taip pat siūlo išskirtines sąlygas keičiant sudužusį telefono ekraną.