Kas pateko į finalą
Pirmajame ture „League of Legends“ disciplinoje, Rytų serveryje, vietą LAN finale užsitikrino komanda „Audra“ (Lietuva), o Vakarų serveryje – jau lietuviams gerai žinoma komanda „Gameplay DNR“ (Žaismo DNR).
„Counter-Strike: Global Offensive“ disciplinoje nugalėtojais tapo „Generic“ (Latvija), su kuriais iš karto po šios pergalės sutartį pasirašė e. sporto organizacija „Aston eSports“, – turnyre latvių kolektyvas ir atstovaus jai.
„HearthStone“ disciplinoje geriausiai pasirodė Lietuvos atstovas „poliux“.
Antrajame ture įvyko netikėtumas „League of Legends“ disciplinoje, Vakarų serveryje – visos favoritais laikytos lietuvių komandos krito dar ketvirtfinalyje ir dėl vietos LAN finale rungėsi keturios latvių komandos: „QQ“, „Ludus“, „Korejci“ ir „eXanimo“. Pastarieji be didelio pasipriešinimo įveikė tautiečius ir tapo pirmaisiais Latvijos atstovais „League of Legends“ disciplinoje, kuriuos pamatysime „GSL Baltics Samsung Challenge“ LAN finale.
Kitame „League of Legends“ Rytų serveryje dar tą pačią dieną pakartotinai savo įgūdžius nusprendė išbandyti Latvijos „Ludus“ kolektyvas, tačiau atrankos turo finale buvo priverstas pripažinti Lietuvos komandos „750€“ pranašumą.
„Counter-Strike: Global Offensive“ disciplinoje nugalėtojais tapo Latvijos e. sporto organizacijos „eXanimo“ atstovai, finaluose įveikę estų kolektyvą „Mix“. Šio turo „HearthStone“ nugalėtoju tapo žaidėjas „LaFlame“ iš Latvijos.
Trečiasis atrankos turas siurprizų nepateikė ir vietas LAN finaluose iškovojo:
· „Friday Night“ („League of Legends“, Rytų serveris, Lietuva);
· „Labas Rytas“ („League of Legends“, Vakarų serveris, Lietuva);
· „VwS Gaming“ („Counter-Strike: Global Offensive“, Lietuva);
· „Galaperidol“ („HearthStone“, Latvija)
Tiesa, reikėtų pabrėžti, kad ir šiame ture jėgas bandė latvių kolektyvas „Ludus“, tačiau, pasiekę „League of Legends“ Rytų serverio finalą, nusileido lietuvių komandai.
Vakarų serveryje žiūrovai gavo galimybę pamatyti du pasaulinėje „League of Legends“ scenoje žinomus Lietuvos žaidėjus – tai „FNC DoubleG“ ir „CW Angelas“, pasaulinio lygio e. sporto organizacijų „Fnatic“ ir „Copenhagen Wolves“ nariai.
Ketvirtasis atrankos turas buvo pats aktyviausias – Baltijos šalių komandoms tai buvo paskutinis šansas iškovoti vietą „GSL Baltics Samsung Challenge“ LAN finale.
„Counter-Strike: Global Offensive“ disciplinoje laimėtojais tapo Lietuvos atstovai „Gameplay DNA“. Į Obuolių salą dėl „HearthStone“ nugalėtojo titulo varžytis vyks lietuvis „docCys“. „League of Legends“ disciplinoje, Rytų serveryje, pasitelkę savo užsispyrimą ir įgūdžius vietą LAN finaluose užsitikrino Latvijos komandos „Ludus“ nariai, o Vakarų serveryje nenugalimas buvo lietuvių penketukas „Team Animal“.
Jau šį penktadienį ir šeštadienį išvysime, ar „Game Show“ kartu su „Samsung“ ir „Tele2“ galės įvykdyti vieną ambicingiausių projektų e. sporto pasaulyje – organizuoti ir sklandžiai įgyvendinti „GSL Baltics Samsung Challenge“ LAN finalus naudojant tik kompanijos „Tele 2“ 4G internetą.
Renginį galima bus stebėti tiesiogiai internetu ir per „Sport 1 HD“ televiziją.
Renginy – naujų technologijų šou
Renginys išsiskirs ir kitomis technologinėmis naujovėmis. Festivalio aplinką bus galima pamatyti į ją dar neįėjus – 360 laipsnių kamera filmuojamas festivalio zonoje vykstančias pramogas stebėti per virtualiosios realybės įrenginį „Gear VR“ prie įėjimo į festivalį.
Turnyre bus įrengta „Samsung“ žaidimų zona, kurioje galima išmėginti virtualiosios realybės žaidimus, pasitelkus „Gear VR“ akinius, taip pat profesionalius žaidimus per ypač aukštos kokybės lenktų monitorių ekranus.
Dar viena pramoga – išbandyti išmaniuosius „Galaxy S7 Edge“ ir „Galaxy S7“ telefonus, žaidžiant „HearthStone“, „Vainglory“, „World of Tanks“. Čempionato metu šie telefonai taip pat pakeis kompiuterius – turnyro dalyviai naujienas sužinos tik per telefonus.
„Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas teigia: „Išmaniosios technologijos skinasi kelią į daugybę šiuolaikinio žmogaus gyvenimo sričių, tačiau ypač akivaizdus jų pritaikymas žaidimų rinkoje. Pastebime, kad jaunesni žmonės, dar vadinami millenials, yra aktyviausi žaidėjai. Todėl naujieji „Samsung“ flagmanai papildyti funkcijomis, gerinančiomis žaidimų patirtį. Vartotojai galės žaisti didelių atminties bei grafikos resursų reikalaujančius žaidimus, kad ir kur būtų. Tuo bus galima įsitikinti ir per e. sporto turnyro „GSL Baltics Samsung Challenge“ finalą.