Programėlė atskiras nuotraukas arba filmuotus gabaliukus suklijuoja į bendrą vaizdą 360 laipsnių kampu. Rezultatais galima pasidalyti socialiniuose tinkluose.
„Pradedi nuo tuščios erdvės, tarsi pradėjęs pildyti naują 3D. Užpildai viską nuotraukomis arba filmukais. Pradėjęs nuo mažo lopinėlio, sukuri ištisą pasaulį“, – aiškina Tomas Freemanas, „Viorama“ bendraturtis.
Maždaug prieš metus Michaelas Ronenas iš Izraelio su dviem kūrybingais draugais Berlyne įkūrė startuolių įmonę „Viorama“. Čia, pasinaudoję stipendija ir investuotojų pinigais, jie ir sukūrė programėlę „Splash“.
Norint išbandyti visus programėlės privalumus, reikia specialių virtualios realybės akinių. Ši paprasta kartoninė dėžutė pro ją žiūrinčiam žmogui padeda sukoncentruoti dėmesį į telefono ekraną ir pasinerti į savo paties arba kitų programėlės vartotojų sukurtą virtualų pasaulį.
„Mes stengėmės sukurti naują virtualios realybės kūrimo koncepciją. 360 laipsnių vaizdai kuriami lengvai, intuityviai, lyg žaidžiant. Bet žaidimo rezultatai gali būti net labai realūs. Čia gali susidurti su realiais žmonėmis, kurie vėliau gali tapti tavo draugais. Gali pažinti tas vietas, kur visuomet svajojai apsilankyti. Gali apžiūrėti daiktus, kuriuos norėjai nusipirkti ar išbandyti“, – tikina vienas programėlės kūrėjų.
Ši programėlė sužavėjo interaktyviosios medijos festivalio „South by Southwest“ komisijos narius. Kovo mėnesį Ostine, Teksase, vykusiame festivalyje jų programėlė laimėjo aukščiausią apdovanojimą „Virtualios realybės technologijų“ kategorijoje.
Tai sukėlė nemažą žiniasklaidos susidomėjimą programėle „Splash“.